niedziela, 16 maja 2021

Rocznica ślubu

We wtorek dostałam telefon ze szkoły, żeby odebrać Grześka , bo covid i cała klasa idzie na kwarantannę.

Jak weszłam do domu w wielkim 9 litrowym garnku czekał na mnie ..bukiet od męża.

2 rocznica ślubu!

A i tak najbardziej ucieszyła mnie kartka i słowa "dziękuję, że obdarzyłaś mnie spokojem i miłością, jesteś moim szczęściem...."

Tola zdążyła odebrać z kwiaciarni - chwilę przed moim powrotem. Później jeździłam po sklepach i szukałam odpowiedniego wazonu. W mrówce kupiłam coś, co się nadało, choć to raczej słój!



Tylko w przedpokoju było wystarczająco miejsca.


Później przy zmianie wody pomagała Tola.



Dziś kwiaty stoją w trzech wazonach, bo alstromeria tak rozkwitła, że róże i goździki były zduszone


Ja wiem, że niejedna kobieta marzy o takim bukiecie, ale mi ten raz wystarczy (moje poznańskie serce krwawi myśląc o kosztach) i naprawdę nie potrzebuję aż tyle!
Mam nadzieję, że tym razem tłumaczenia pomogą i kolejny raz to będzie bukiecik konwalii ;D

Poza tym, jeszcze jedziemy w Pieniny!;D Zabieramy Grzesia , może polubi chodzenie po górach. 

Na razie pożyczy buty od Toli, bo nie warto kupować nowych na raz - noga mu tak szybko rośnie, że na drugi rok na pewno nie założy.

Będę miała kilka dni wolnego, bo mam soboty pracujące. Po całym tygodniu jestem tak zmęczona, że dziś spałam 10 godzin!

Lubię swoją pracę, choć często jest tak, jak pisze Klarka  - kliknij TU  ,więc kilka dni oddechu dobrze mi zrobi.



29 komentarzy:

  1. Kolejnych pięknych , wspolnych lat w zdrowiu i szczęsciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty przepiękne. Brawo Tomek!!!
    Dobrze, że kwarantanna teraz, a nie przed Komunią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, bałam się tego.
      a Grześ ma już dość siedzenia w domu.Dobrze, że jest na tyle duży, że nie musiałam brać opieki!

      Usuń
    2. Ja teraz drżę. Komunie 29 i 30. Dzieciaki pomieszane ( wybór rodziców), małe grupy, ale jakby nie daj ...to sypią się wszystkie. Ja zawału dostanę jak to wszystko ogarnąć i przeżyć .

      Usuń
    3. Rozumiem Cię, trzymam kciuki , żeby wszystko było dobrze;*

      Usuń
  3. Jak cudownie, że siebie macie! Niech szczęście trwa! Wielu szczęśliwych kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak!I ważne, że nie tylko miłość, ale i przyjaźń;;D
      dziękujemy

      Usuń
  4. Bardzo mądrze napisał ten mój brat najlepszy ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, aż mi się zrobiło mokro(w oczach !-bo znając Ciebie coś byś dopisała w temacie ;D)

      Usuń
  5. Wszystkiego najpiękniejszego❤️
    Po latach nauczyłam Teda, że bukiet tulipanów z lidla jest OK, też mam korzenie wielkopolskie😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:D
      o właśnie! Pęczek żonkili, tulipanów czy goździków z dino, te z super, ale ..bez okazji, bo jak okazja i jeszcze go nie ma, to chce mi to wynagrodzić. Tylko, że ja nie potrzebuję! Jest Messenger codziennie, to dla mnie ważne. Mówisz, że po latach nauczyłaś? Jest nadzieja ;D

      Usuń
  6. Miska,ciesze sie bardzo, ze jestescie tak szczesliwi.I niech tak zostanie !.A bukiet? Oni juz tak maja, ze wszystko musi byc wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak ma sobie kupić koszulkę za 40 zł to marudzi,że drogo.
      Buźka

      Usuń
  7. Gratulacje i niech tak trwa! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bo. Jak fajnie że kwiaty takie piękne i co z tego, że drogie. Dla drogiej osoby przecież.
    Wyluzujcie, Wielkopolanki. Raz na jakiś czas chyba miło jest zostać zaskoczoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było dwa razy - pierwszy i ostatni😁😁
      Choć właściwie już raz był duży i też marudziłam, znaczy nie dotarło🤔🤣
      Teraz już wiem,żeby przypominać😁
      Ale raz to fajnie,będzie co prawnikom opowiadać😁😁

      Usuń
  9. Oj, Misiu, chciał podarować ogromny bukiet to podarował. Według niego miał być efekt WOW! I nie licz, że następnym razem będzie inaczej, bo on chce byś dostała od niego taki wielki, piękny bukiet. Poza tym, mężczyźnie lubią kupować ogromne bukiety, kiedy chcą pokazać, jak bardzo im zależy. Męski świat stawia głównie na wielkość:):):):)
    Bukiet jest nie tylko wielki, ale również prześliczny.
    Dużo, dużo szczęścia w następnych wspólnych latach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*Ściskam Was serdecznie;D I Mizianko dla Bezy !

      Usuń
  10. Widać, że jesteś szczęśliwa ☺️
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha...skaąd ja to znam.Rok temu na 50-tkę mąż kupił mi 50 herbacianych róz( moich ulubionych) od razu włączył mi sie kalkulator centusia krakowskiego a jeszcze jak dołożył zaproszenie do hotelu SPa do Ireny Eris w Krynicy na tydzień to chciałąm odmówić po luknięciu do neta za ceną( 46oo).Węża w kieszeni poczułam...Ale jak się sprzeciwić upartemu gorolowi z urodzenia. Pojechałąm,było rewelacyjnie i wspomnienia niezapomniane.
    Pieniny...ach kocham Wąwóz Homole, schronisko Pod Bereśnikiem oczywisćie Trzy Korony i Sokolica itp i itd.Będziecie zachwyceni...I koniecznie spływ Dunajcem ,Grześ będzie szczęśliwy....Pozdrawiam Anka z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wygrał;D
      Bylismy już w Pieninach, płynęliśmy Dunajcem w burzy, na Trzy Korony nie udało nam się wejść.Teraz chcę nadrobić.Homole i Szopczański to wspomnienia z pierwszego wypadu w góry -ryczałam z zachwytu ;D
      Pozdrawiam serdecznie;D

      Usuń
  12. Nic MU nie mow. Ciesz sie kwiatami. Sa przepiekne. Nie zabijaj tego romantyzmu w nim!! :)))

    A z prac rozumiem. Ja tez czasami padam tyle tylko, ze na dodatek spac nie moge. Drzemie w sumie. Budze sie co godzina i tak jakos niedospana sie czuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przesilenie wiosenne nas dopadło? Moja głowa źle reaguje na takie nagłe zmiany pogody;/
      Chcę lata!
      Mam nadzieję, że kwiaty będę dostawać nadal;D
      W mniejszych bukietach;D

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)