poniedziałek, 27 września 2021

Agia Pelagia

 Pierwsza noc na Krecie minęła spokojnie. Spałam jak zabita, może nawet chrapałam🤣

Udało nam się na 8:00 iść na śniadanie. Stoły zastawione, mnóstwo do wyboru, a Grzesiu zjadł płatki z mlekiem. Potem poszliśmy pozwiedzać okolice zobaczyć, gdzie plaże, baseny i inne atrakcja. Niestety zawiedliśmy się bardzo, bo zjeżdżalnie, które właściwie były powodem wybrania tego hotelu, ze względu na covida są po prostu zamknięte. . Za to popływaliśmy trochę w morzu, a później w basenie obiad Grzesia był prawie domowy, prawie!- nałożył sobie tylko 2 rodzaje makaronu i warzywa dopiero po pływaniu w basenie zgłodniał i zjadł dwie bułki z serem pomidorem i ogórkiem. Dodatkowo jakieś owoce lody i słodycze. Kolacja koło 19:30 bułka z masłem i zielony ogórek zobaczymy jak będzie dalej.Ponoć było jakieś trzęsienie ziemi na Krecie, nie wiem gdzie, jak mocne, ale my nic nie czuliśmy.


























Taki widok mamy z tarasu😃

8 komentarzy:

  1. Kreta jest cudowna! Zresztą wszystkie wyspy greckie są pełne uroku i magii, historii…A i jedzonko ( jagnięcina) pyszne!😉 Pięknego, smacznego czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jagnięciny jeszcze nie jadłam ;D
      Kreta jest cudowna!!!

      Usuń
  2. Szkoda tych zjeżdżalni ale może będzie coś ekstra i dla Grzesia. Widok z tarasu piękny.💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się , że najważniejsze to woda i ...ping-pong!;D

      Usuń
  3. Pięknie tam ! Na widok takiego smacznego jedzenia prawie polizałam telefon 😁 Moi chłopcy są bardzo otwarci na jedzenie. W hotelach próbowali wielu rzeczy. Bardzo się cieszyłam bo widziałam, że niektóre dzieci suche bułki i słodycze 🤣 Odpoczywajcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno jeść racjonalnie , gdy takie pyszności! Staram się panować nad apetytem;*

      Usuń
  4. Agia Pelagia brzmi jak hasło do zaczarowanego ogrodu:) Pięknie tam:)
    Grześ jutro będzie wcinał miejscowe specjały, z którymi w Polsce będzie tęsknił. Na razie "bada okolicę" zapewne.
    Bawcie się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jest tu jak w pięknym ogrodzie ;D
      Grześ nadal je jak chce ;D
      Buziaki

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)