wtorek, 19 października 2021

Zbliża się godzina zero!

 Jutro o 15.50 mam być w klinice. Jestem przygotowana ;D

Szkoda, że nie mogę dziś pić alkoholu, bo już ostatniej nocy nie mogłam spać, nie wiem, jak będzie dziś. Przeczytałam raz jeszcze wszystkie informacje.

Kupiłam porządne okulary przeciwsłoneczne z filtrem (po zabiegu trzeba nosić, nawet w pochmurny dzień) To moje pierwsze takie okulary , podobają mi się, choć Tomek twierdzi, że trochę wyglądam jak Wodecki (szkoda, że nie śpiewam równie pięknie ;D) Nie podoba mi się tylko cena, ale liczę, że będą na lata. Zwykle , po operacji zrobię do tych samych oprawek nowe szkła, bo jeszcze nie wiem, na jak długo będą. Wszystko się może jeszcze zmienić, a proces gojenia trwa rok!

Więc jutro, jeśli znajdziecie chwilę pomódlcie się w mojej intencji, lub po prostu prześlijcie ciepłe myśli ;D

A dziś moja młodsza córeczka kończy 24 lata!

Aż nie do wiary, że jeszcze niedawno była taka maleńka.



19 komentarzy:

  1. Sto lat dla córki !!!!
    Emocjom się nie dziwię ! Zdrowaśki poszły i będą lecieć dalej. Trzymaj się ! Zamiast wina, znajdź inny sposób na odstresowanie 🤪😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiy! Myslalam dzis o Tobie, pamietalam, ze to juz jutro ! Trzymam kciuki i pomodlę się do wszystkich, ktorzy moga Ci pomoc! Bedzie dobrze!🍀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest 0:37. Właśnie wyjeżdżam z Poznania. Zostawiam Ci moc dobrej energii❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle o Tobie i wysylam duzo dobrej energii i ciepelka pieknego wiosennego dnia.Bedzie dobrze! Za kilka tygodni juz zapomniesz operacje.
    A Lusia byla taka blondyneczka!! Nigdy bym jej nie poznala.Sciskam i mysle o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Córci - najlepszości! Mamie - wagon dobrej mocy! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie szczęśliwy dzień! I początek lepszego życia. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw życzenia wszystkiego najlepszego dla córki, a teraz Misiu, trzymaj się, będzie wszystko i szybko, i dobrze. Nawet się nie obejrzysz (nomen omen) a będziesz po:). Ślę ciepłe myśli i moce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno zaciskam kciuki i dobrymi myślami otaczam!
    Najlepszego dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia na operacji, czy to laserowa korekta wzroku?
    I wszystkiego najlepsiejszego dla Córeczki!!! Szybko nam rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki ❤️❤️

    Jestem w wc 😃.zaraz na inną salę,juz zapłaciłam nie ma odwrotu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, będzie dobrze. I spóźnione wszystkiego urodzinowego dla córki

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymałam najmocniej, jak się dało! I prosiłam u Góry!
    Teraz odpoczywaj , niech zejdzie napięcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla córci ❣🌹

    I trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie po zaćmie skorygowali wzrok na zero i po 55 latach zacząłem chodzić bez szkieł. Było to szokiem dla mnie i nie mniejszym dla mojej żony która poznała mnie jako okularnika.
    Powodzenia trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki by czas dochodzenia do pełnej sprawności przelaciał jak z bicza trzasł, bo dla osoby tak aktywnej jak Ty, to bedzie trudny okres. Corce gratulacje i życzenia powodzenia na resztę życia. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)