niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy Rok 2023

 Wydawało się, że muszę przenieść się od inny adres, bo zaczynam nową historię. Okazało się, że przeniosłam się tam prawie sama, nie licząc małej garstki wiernych ;D:D

Kończy się rok  - pora na podsumowanie - historia toczy się dalej, wszystko się w miarę poukładało, a to co nie to muszę brać na klatę - nie wszystko da się zmienić. I ze znajomościami się przerzedziło, ale na to nie mam wpływu, o niektóre znajomości zabiegałam, ale jak milczałam nie było odzewu z drugiej strony, więc odpuściłam. Ale tak bywa, pewnie i ja gdzieś z czegoś zrezygnowałam. Zwłaszcza, że Tomek pracuje w taki sposób, że troszkę życie musiałam przeorganizować.

Dziś po pracy pojechałam do Posnanii poszukać stroju kąpielowego. Zrobiłam 10 tys kroków i nic nie znalazłam. Zostały mi zakupy internetowe. Zamówiłam trzy - mam nadzieję, że choć jeden będzie pasował. W sumie najbardziej chodziło o to, żebym jakoś wyglądała, no i nie chciałam brać starego (biało czarny -mamy pływać, bałam się, że mnie wezmą za orkę i nie pozwolą wrócić na łódź :D)

Wnuki rosną jak na drożdżach. Właśnie przypadł mi sylwestrowy dyżur, bo skoro Tomka nie ma (wraca z pracy 3 stycznia) to mogę pomóc i młodzi spędzą trochę czasu ze sobą.

Przyjechali koło 17, a chwilę później Sołtys przywiózł Grzesia i ..został na kawie. Gdyby mi ktoś przedstawił taki scenariusz kilka lat temu, to bym nie uwierzyła. Fajnie , że jest tak, że Grzesiu szczęśliwy.

Za chwilę północ. Dzieciaki wiedzą, że fajerwerków nie będzie. Widzą jak Milka się boi (na szczęście w domu nie, ale na dwór nie chce wychodzić) więc nie robimy nic, żeby zwierzętom sprawić ból.

Ale życzenia i owszem ;D Będą :D


A i Wam chcę życzyć, żeby ten kolejny rok był lepszy. Żebyśmy byli zdrowi, szczęśliwi. Żebyśmy w końcu zmądrzeli i przegonili pisiory.

Szampańskiej zabawy ;D





9 komentarzy:

  1. na pohybel pisdzielcom, dużo zdrowia i już zazdroszcze planów wyjazdowych )) baw sie dobrze. oby to był lepszy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😁
      Zastanawiałam się, czy ktoś tu jeszcze trafi. Pozdrawiam. I jeszcze napisz proszę swoje imię😄

      Usuń
  2. Zdrowia i wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajerwerków chyba było jednak mniej niż dawniej. Choć to pewnie zależy od miejsca, moja Mama mówiła, że u niej było wręcz spokojnie.
    Odpoczynek Ci się należy.
    Grześ musiał sie cieszyć.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u nas jak szaleni;/ Mila bardzo się bała, jeszcze przed 1 nie mogła się załatwić, bo strzelali ;/
      Pozdrowienia :D

      Usuń
  4. U nas strzelali jak opętani, dobrze, że nasze służbowe psy zostały w Belgii. Kawa z Sołtysem, mówisz? Cóż za postęp! Oraz na pohybel tym, co wiesz😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że relacje z Sołtysem są takie. Dzieci zadowolone, a to najważniejsze
      Niech nam się spełni !;*

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla całej Rodzinki.Czytam I TU i tam z ciekawością,a synus Ci rośnie aż milo.Życzę udanego wyjazdu i miłych chwil.Marta uk

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)