poniedziałek, 10 grudnia 2018

kłopotliwy prezent

Dostaliście kiedyś prezent, który nie przyniósł Wam radości, a wręcz naprzeciwko?:D

Mam dwie książki takie same książki.Chciałam komuś podarować.Miałam nadzieję, że jakiemuś mojemu czytelnikowi sprawię frajdę.Nawet wyobrażałam sobie, że Gzub będzie losował, bo tylu będzie chętnych, a tu cisza.
Albo nie trafiłam w gust, albo ktoś się krępował napisać, albo wśród czytających nie ma miłośników takich książek, albo (straszne, straszne!) już niewiele osób tu zagląda.
 Jeszcze poczekam.
Książki uwielbiam , z książek cieszę się zawsze.

A teraz dostałam.....MASAŻ TAJSKI GORĄCYM OLEJKIEM KOKOSOWYM!
Nie, żebym marzyła.
Po prostu dzieciaki obdarowały Tomka takim prezentem, a On stwierdził, że sam nie pójdzie!
No i nie ma zmiłuj!
W sobotę o 17 będzie się działo!

Mam w pamięci jak po normalnym  masażu Małgosia z Francji nie była w stanie ustać na nogach:D
A potem spała jak zabita;D

Ja i bez masażu nie mam problemu ze snem, ale jakoś nie dało się tego zamienić na kilka książek!
Klamka zapadła.


39 komentarzy:

  1. Miśka! Miałam kiedyś tak samo...ale gorącą czekoladą:) no, niby przyjemne, ale ja nie lubię! a nie mogłam ( nie miałam sumienia) sprawić przykrości darczyńcy:)Po książke nie startowałam, bo mam swoją ! Też ją lubię! Przyjemności w sobotę! ( we dwoje raźniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goracą czekoladę piłam w kilku miejscach,w różnych miastach.Tylko ta,przy Stary Rynku w Poznaniu mi smakowała.Zwlaszcza z wiśniowką😛😜
      Ponoć będę musiała się rozebrać!!!brr

      Usuń
  2. Witaj po przerwie mojego milczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :) NIGDY NIE BYŁAM NA MASAŻU ... mogę sobie wyobrazić, ale ...
    życzę miłego masażu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym nie poszła.
      Jestem pełna obaw.Nie zachęcają mnie opisy,ani zdjęcia kobiet owiniętych tylko ręcznikiem.
      Ale przyjaciółka mówi, że była na masażach i zachwycona, więc poczekam do soboty;D
      Dzięki:D

      Usuń
  4. kotku idziemy razem FAJNO będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ta Miśka marudzi , prawda ? Z ukochanym na masaż- super. Fajno będzie- pozdrawiam Cię Tomku 😁

      Usuń
    2. dziękuję za pozdrowienia i do rychłego zobaczenia
      :)

      Usuń
    3. Idziecie razem, ale każdego inny człek masować będzie ;-)

      Usuń
    4. i gdzie tu sprawiedliwość?;D

      Usuń
  5. Miśka!!!! Idź na masaż! To sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłopotliwy ?!!! No co Ty !!! To czysta przyjemność!!! Uwielbiam , a indyjski masaż głowy- odlot!!! Masz szczęście, że nie mieszkam bliżej 😂😂😂😂😂😂 A spanie po masażu jest normalne. Oj przydałby się- cały weekend w szkole i dalej ciagnę zastępstwa.
    Co do książek Lackberg - nam wszystkie, nawet z taką małą dodatkową poza serią pt Zamieć śnieżna i woń migdałów. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle, że to nie masaż głowy!
      Na szczęście będzie kobieta.

      Chociaż...Tomka też będzie masować kobieta,hmmm;D:D

      o tej dodatkowej nawet nie słyszałam!;/

      Usuń
    2. No ja tak ogolnie o masazach , ze uwielbiam !!! A jak kobieta to zupełnie spoko. Ja na przykład zostaje w swoich majtkach ( te ich są okropne) i nigdy nie było problemu. A jak masowal facet , powiedziałam żeby piersi nie masowal i przykryl ręcznikiem. Powiedziałam, że to strefa męża. 😁 Stwierdzil ze nie ma problemu bo niektore kobiety tak chca. Dobranoc ❤ Ide spać, jutro od 6.45 świetlica 😁😁😁

      Usuń
    3. Piersi????😲😵😱

      Usuń
    4. Nooo kiedyś na całościowym relaksacyjnym mnie uświadomiono , że wszystko. 🤤🤓😱😨

      Usuń
    5. Dzięki,wiem czego się spodziewać i czego chronić jak twierdzy!!😁

      Usuń
    6. Po pierwsze kobieta będzie masować, po drugie idziesz ze swoim rycerzem 😁 po trzecie to ma być relaks , a nie stres 😘

      Usuń
  7. Będzie dobrze, zobaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po komentarzu marzycielki jeszcze gorzej to widzę.bede negocjować!

      Usuń
    2. Ty się uspokoi ale już ! Bo przyjadę i pójdę za Ciebie. Oj biedny Tomek 😁😁😁😁😁😉 Zawsze możesz przed zapytać 😂😂😂

      Usuń
    3. Od razu biedny!jedna kobieta będzie go masować,druga obok masowana!Ustawił się!!😁😛😜

      Usuń
    4. Chodziło mi , że biedny gdybym ja Ciebie zastąpiła😁

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ksiazke chetnie bym przygarnela bo nie czytalam, ale masz racje, jakos sie wstydzilam poprosic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij adres na @
      Będę Twoim Gwiazdorem😀😀

      Usuń
  10. Na święta, czy też przy innych okazjach, nie raz dostaje się nie tyle niechciane, co kłopotliwe prezenty. Są wśród nich i książki, które już się ma. Chowam je wtedy do szuflady,przeznaczonej na tzw.prezenty przechodnie. Nie zmarnują się. Trzeba tylko pamiętać, od kogo się je dostało, aby przypadkiem do tego kogoś nie wróciły:)

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja rehabilitantka jest genialną masażystką. Będzie pięknie 😀

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)