sobota, 15 grudnia 2018

zakochałam się!

..w tajskim masażu!:D

Byłam pełna obaw.Im bliżej, tym bardziej.
Właściwie wcale nie chciałam.
I nawet był we mnie pewnego rodzaju bunt, że ktoś mnie ciągnie gdzieś bez zapytania.

Ale byłam mile zaskoczona.


Na początek ankieta i wybór masażu.
Ja od razu zaznaczyłam lekki.
Poczekaliśmy chwilę na naszą godzinę, bo okazało się, ze jest wzięcie na coś takiego!
Spodobał mi się wystrój, zapach, muzyka..
Dobry początek.

Potem dostaliśmy super laczki...:)

Na początek panie umyły nam stopy (dla mnie dziwne uczucie)
A potem zostaliśmy zaproszeni do...nawet nie wiem jak to nazwać ...


pomieszczenie , przedzielone zasłonami, dla zachowania intymności.

Tomek od razu poprosił o zdjęcie tej miedzy nami;D


I zaczęło się.
Najpierw plecy, nogi, stopy, ręce, potem przód, ramiona, szyja i głowa.
Super!
Godzina minęła nawet nie wiem jak!
Już wie, co chcę na imieniny (luty) i urodziny (kwiecień)
:D

Potem poszliśmy na spacer na Monciak

Było świątecznie i magicznie;DD

Jutro wracamy

19 komentarzy:

  1. Super! Na Monciak? :) a ja myślałam, że to w Poz.? To masz jeszcze fajniej! Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie teraz mieszkam na dwa miasta😁
      Monciak super,morza mi brakowało,ale za zimno było😁

      Usuń
  2. Wiedziałam, że masaż Ci się spodoba! Tomek też wiedzial:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miano wiedział,.kurczę,zawsze wszystko wie,wrrr😁😁

      Usuń
  3. Przecież mówiłam, że będzie pięknie❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. A ja dziś nawet zdjęć nie zrobiłam z moich zabiegów.😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak stopy masowała to z trudem wytrzymywałam,😁😁😁
      Mam laskotki,😁

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czułam jak po lewej stronie coś mi przeskakuje.bajpierw nawet bolało,potem ulga😁

      Usuń
  6. )))) a teraz byś oddała ??? ))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie😁😁😁 kobieta zmienną jest😁poszłabym znowu.kobieta,która nas zapisywała twierdzi,że zostawia tam pół wypłaty😁

      Usuń
  7. No to fajnie, ze sie spodobalo i chesz jeszcze... ;)

    Monciak ma urok o kazdej porze roku. :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)