niedziela, 29 sierpnia 2021

Pięćdziesiatka

 Tomek nie lubi obchodzenia (swoich) urodzin ,czy imienin.Glowny powód to brak miejsca, żeby wszystkich ugościć.

Ja jednak uważam ze to fajny czas,doskonała okazja, żeby pobyć razem,

Dlatego ,z okazji okrąglutkiej, jak piłeczka, rocznicy  urodzin rozłożyłam świętowanie .

Umówiłam sie z chłopakami na przyjazd do Sopotu,dopiero dwa dni przed informując Tomka.Spedzamy razem fajny czas.



Wczoraj i obiad w Słonym Spichlerzu i wieczorem sushi


Zanim sięgnęłam po aparat juz zaczelo znikać!😁 

Dzis w Sopocie pada - nie szkodzi,spędzamy razem czas.
Kawa i ciasto od Zolinki to pełnia szczęścia 😁😁
Aż żal wracać....

Dobrej niedzieli dla Was

21 komentarzy:

  1. Sto lat w zdrowou , szczesciu i milosci dla Tomka, a wlasciwie dla Was obojga, bo nie ma to, jak we dwoje😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo😁
      Basiu,Tyś czujna jak ważka🤣
      Ostatnio zaskakiwała mnie Marzycielka.zastanawiałam się,czy ma jakiś dzwoneczek😁

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Twojego męża Misia🎂
    Mój za 2 lata taka sama rocznica 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze dla wspaniałego Tomka:)
    Fajnie, że Wam się tak układa. Miło czytać Twoje posty:)
    Pozdrowienia dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😘😘 dziękuję,uściski dla Was mizianko dla Bezy

      Usuń
  4. Dzwonek zadzwonił, ale byłam w kościele 🤪 świętowanie na raty też jest fajne. My tydzień temu zaległa 18, ten weekend 19. Ale mi szybko dziecko rośnie 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonek? totalna inwigilacja 😃
      Te imprezy ratalne mają swój urok

      Usuń
    2. Dzwonek w sercu 🤣🤪 Mają urok, choć to czasochłonne. Ja się cieszę, że udało się 18 i 50 razem. Mimo dużego domu prawie 30 osób to niezła impreza i dużo pracy, więc decyzja o restauracji.

      Usuń
    3. U nas jeszcze dwa miasta🤣buźka

      Usuń
    4. To utrudnienie. U nas goście w promieniu 40 km od nas 😁

      Usuń
  5. wszelkiej pomyślności dla Jubilata!

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)