piątek, 19 listopada 2021

Gniew i covid

 Randka się udała. Zamek w Gniewie piękny, choć już mało krzyżacki.  Zwiedzanie z przewodnikiem, który przybliżył nam historie zamku w ciekawy sposób.

Ten zamek to najpotężniejszy zamek Krzyżaków na lewym brzegu Wisły który pełnił rolę siedziby kontura gniewskiego.

W drugiej połowie 17 wieku starostą gniew z kim był Jan Sobieski który, jeszcze zanim został królem, zbudował na Podzamczu nowy barokowy budynek dla swojej żony Marii Kazimiery









Dobrze że zamek jest w prywatnych rękachm że jest tam hotel, jeśli to był jedyny sposób, żeby nie zostały z niego ruiny.


Po powrocie do domu dostaliśmy wiadomość na librusie że Grzesia klasa jest na kwarantannie, bo ktoś ma covida,ostatnio widzieli się przed 11 listopada, wiec kwarantanna tylko do piątku. W nocy z poniedziałku na wtorek Grzesiu przyszedł do nas nad ranem, że bardzo boli go glowa i  był cały rozpalony koło 6:00 rano zasnął na kilka godzin, ale potem też mial goraczkę. Kupiliśmy testy w Lidlu, ale niestety nie było wymazowych, tylko z krwi. Test wyszedł ujemny, ale wiedziałam, że to jeszcze taki czas że przeciwciała mogły się nie wytworzyć. A ponieważ wieczorem temperatura  40 stopni,znów ból glowy i brzucha następnego dnia dzwoniłam do lekarza i pojechaliśmy na wymaz.o północy przyszedł sms z diagnostyki,ze jest wynik.dodatni😱

Dzis juz czuje się lepiej ma tylko stan podgorączkowy.

Ja wczoraj bol glowy(nie migrena) i ogólne rozbicie.dziś o 12.50 jadę na wymaz.

12 komentarzy:

  1. Posyłam moce, Misiu! Niech minie choroba i nie sponiewiera zbyt mocno. Pozdrawiam! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce dla Was i dużo zdrowia!
    Przytulam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech moc będzie z Wami - nic niestety fajnego, źle się czułam choć ponoć w porównaniu z innymi przeszłam lekko. Ale powikłania pocovidowe były długo... zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku, trzymam kciuki bardzo mocno. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki!za całokształt!

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak?
    Współczuję, trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję,
    wyniku jeszcze nie mam;( siedzę jak na szpilkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze Grzes juz sie lepiej czuje .Trzymam kciuki, zeby to lekko przeszedl.
    Sledze te polska czwarta fale Covida.To bylo do przewidzenia, ze bedzie silna, bo duza czesc narodu ma w nosie maseczki, zachowanie odleglosci, kwarantanne i szczepienia.U nas tez nie bylo lekko .Ale powoli zachorowania spadaja.Mamy juz w Victorii 90% zaszczepionych i restrykcje prawie zadne.
    Zdrowia zycze Grzesiowi i Wam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. no i pacz a ten sukinkot wiceminister zdrowia jego mać mówi, że lepiej, żeby dziecko przechorowało niż poszło na onliny w momencie największej zachorowalności. Trzymam kciuki za Grzesia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój wymaz negatywny😃
    Warto się zaszczepić 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda jest zaszczepiona, oboje z chłopakiem są. We wtorek zachorował on, wczoraj padła ona. Dostali informację, żeby covid zgłosić po jakimś numerem telefonu. Nikt tam nie odbiera, a oni nie mają siły wisieć na telefonie. Dobrze, że mam w rodzinie lekarza i farmaceutów. Kolejna fala i nadal pacjent jest ostatnim punktem zainteresowania. Chyba, że leży pod respiratorem albo umarł. Wtedy robi statystyki strachu.

      Usuń
  11. O rany. Trzymajcie się, jeszcze będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)