piątek, 12 października 2012

Zajęcie

Siedzę sobie i dmucham w balonik!

35 komentarzy:

  1. Czy w towarzystwie dociekliwego policjanta?

    Ja dmucham na zimne, natomiast nie daję sobie dmuchać w kaszę:))

    Niech żyją Dmuchawce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden policjant;) Na szczęście nigdy mnie to nie spotkało! Co do reszty -tez tak mam;)

      Usuń
  2. Ty Grzesiu czy mama? no zaciekawiło mnie to nie powiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzesiu powinien być współautorem na tym blogu, to byłoby nam łatwiej rozróżnić hehe ;)

      Usuń
    2. Liczyłam na zaciekawienie, ale nie przypuszczałam,że zrobię aż taka tajemnicę;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sołtysowi tak nie powiem;) Przynajmniej nie przed wizytą u alergologa - wziewów już dawno nie brał!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak się zagapię wdycham co wdmuchnęłam...ble

      Usuń
  5. hmmm... czyżby jednak coś, czy ćwiczysz płucka po prostu? Mam nadzieję, że jednak ćwiczysz.... :))) I że Jesteś zdrowa.... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę, ćwiczę -a lekarkę zmieniłam:) Dzięki!

      Usuń
  6. A to bardzo ciekawe... zajęcie jest... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. yhm..... no nie wiem, co mogę napisać.... a wykazał coś, ten balonik?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chyba nie dała rady ..
    W jaki balonik ??
    Co masz na myśli :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak właściwie to jakiego rodzaju ten balonik?

    OdpowiedzUsuń
  10. impreza się szykuje? czy to taki astmowy jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale o co chodzi? :) ciekawe....

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pluc nie wypluj kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio dmuchałam a potem wypuszczałam z niego powietrze, z takim charakterystycznym dla baloników odgłosem. działo się to w autobusie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki numer?Na drugi raz będę się rozglądać;))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. TO dmuchanie nie jest miłe;/Pozdrawiam

      Usuń
  15. Zawsze można to uznać za ćwiczenia oddechowe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehehehe;)))Wzajemnie;)

      Usuń
    2. a dmuchaj sobie dmuchaj na zdrowie:)

      Usuń
  16. Romka, padam jak czytam Twoje wpisy:) Powinnaś wydać książkę!! Pozdrawiamy cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń

Lubię jak do mnie mówisz;))
Trollom mówię zdecydowane nie!