piątek, 11 kwietnia 2014

Dziś są moje urodziny!

A co!
Wiem, że nie ma w tym mojej zasługi :)
Jak zresztą nikogo z nas;)
Po prostu cieszę się, że żyję już (dopiero) 46 lat;P
Ktoś powiedział kiedyś  - jak się rodziłaś wszyscy się śmiali, a ty płakałaś, żyj tak, żeby po twojej śmierci było odwrotnie.
Pracuje na to;))

A tak naprawdę piszę, bo u mnie było cicho (praca) a impreza urodzinowa odbywa się u Rybeńki  i Loli !(także w komentarzach!)
Takie życzenia, wierszyki, rymowanki, że aż żal, żeby się Wam nie pochwalić:)))
I jeszcze kwiaty, upominki, laurki, smsy, maile, fb itd

Można mieć urodziny raz w miesiącu?;)

I wiecie, co teraz robię?
Słucham płyty Michała Bajora!
Tą, którą dostałam!
Dziewicze odtwarzanie - po prostu cud, miód i orzeszki:))

dziękuję za wszystkie życzenia!
Dziękuję!!!!!!

51 komentarzy:

  1. Sto lat i pełni szczęścia! :)

    hoho! jakie tam imprezy... ale za to tutaj jestem pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;))
      Tam normalnie jakby 100 kończyła;)

      Usuń
  2. można jeśli tylko się chce mieć urodziny raz w miesiącu ;) rafał

    OdpowiedzUsuń
  3. no wczas:)))
    zaraz koniec urodzin:P
    sto lat Misiu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś Ty! świętuję cały tydzień;))
      buźka

      Usuń
    2. ho ho ale mi sie trafiło pudło z dżentelmenami,nono:))

      Usuń
    3. u mnie ma jeszcze 20 minut
      Sto lat Miska!!

      Usuń
    4. jak cały tydzień to dziś jest w sam raz! uściski!

      Usuń
  4. 46??,
    SMARKATA::))

    OdpowiedzUsuń
  5. Smarkata:))))jestes Miska:)))Te tance w tych kabaretkach czarnych ci sluza:))Pacz jaki Grzes cudny dopracowany:)))Dorusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśka, 100 lat + VAT !
    Kiedyż to ja miałam 46 lat ? Nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak i ja się jeszcze załapałam to powtarzam: żyj 100 lat w radości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz...:***
    najlepszego !!!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. miśka, smarkata, wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to i ode mnie przyjmij całusy ))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Smarkulo! Niech wszelkie problemy zaczną Cię szerokim łukiem omijać, a radości niech lgną! Wszystkim Twoim bliskim niech się szczęści, a wtedy i Ty będziesz radosna i zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  12. Stu Lat w szczęściu i miłości. 46! Szczęściara, jeszcze tyle do setki!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja Ci nie zycze wszystkiego NAJ...
    Ja Ci zycze, zeby absolutnie wszystko bylo takie, jakie sobie zamarzysz :)))
    Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiu to i od Stokrotek 100 lat w szczęściu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Młoda jesteś i niech tak ci w sercu zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc jeszcze raz sto lat i mnóstwa radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze -Perełka

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę 100 lat!
    I zazdroszczę jaka jesteś jeszcze młoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. spóźniłam siem chyba, więc oficjalnie ogłaszam przedłużenie urodzinuuff tfech o dzisiejszy dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja , jak się dowiedziałam przed godziną , lecę do pracy jak tylko wrócę z cmentarza:) i będę wieczorem -ehh -rozgośćcie się;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz ci los
      to trzeba jeszcze na jutro swietowanie prtzełożyć!!
      trzydniówka

      Usuń
  21. Misia! Najnajserdeczniejsze życzenia urodzinowe!!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  22. No toi ode mnie wszystkiego Misia z okazji oszszszywiście ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione, ale i tak stu lat ci pożyczę i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione, ale i tak stu lat ci pożyczę i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Misiu, wszystkiego co najlepsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie masz pojęcia, jak wolno szła do mnie informacja o Twoich urodzinach. Ale gdy już doszła... Pędziłam tu, aż się kurzyło.
    Miśko, wszystkiego dobrego, dzień po, dwa i w ogóle!!!!
    Cudów, miodu i orzeszków zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miśko, wszystkiego najlepszego i obfitego błogosławieństwa Bożego!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego Miśka z okazji urodzin. Mój pierworodny w takim razie tylko o rok młodszy.Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  29. dzień dobry :)))
    kcem siem przyfitać s nofom gembuniom...
    i jak? mosze być?

    sto lat, Misiu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie;)))


      Była sobie raz panienka
      która zwala się...JAGIENKA
      oj, wiele z niej było pociechy,
      bo pupą ...tłukła orzechy;))

      Usuń
  30. Nie spelniaja sie marzenia...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem -rozumiem, co miałaś na myśli:))
      Moje często się spełniają;)

      Usuń
  31. MIŚKA - STO LAT
    ale z Ciebie koleżanko małolata !!! aż mnie zazdrość jak stonka ziemniaczana podżera.
    Super mieć tak młode koleżanki w moim wieku ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego, co dobre i piękne Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Misiu, z całego serrducha: wszystkiego naj, naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miśka, jaka smarkula z Ciebie .Tak długo do mnie szła informacja o dacie Twoich urodzin, ale w końcu doszła :) Buziaki dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)