środa, 11 kwietnia 2018

Pół wieku minęło jak jeden dzień ;D

Już dawno założyłam, że mam 36 lat i tego będę się trzymać, bo po co zmieniać zdanie co chwilę.

Ale rzeczywistość mnie dopadła;D


Tak, ta rozwrzeszczona papa to ja - ;D

Mamo, dziękuję;* (jesteś gdzieś, wierzę w to)



Lejdis, czyli moje najstarsze przyjaciółki (najstarsze znajomością ,a  nie wiekiem;D) uznały, że nie ma tak dobrze, że to trzeba koniecznie uczcić i musimy wyjść w miasto.
W dodatku mam koniecznie powiedzieć, co chcę na prezent, gdyż w przeciwnym razie wykupią mi badania na alzheimera  lub parkinsona ;D

Lusia zgodziła się zostać z Grzesiem, a my pojechałyśmy świętować.
Nagadałyśmy się, naśmiałyśmy, pojadłyśmy i ...popiłyśmy.
Wypiłam mojego pierwszego drinka (i trochę z drugiego, gratisowego)  - Ziemia się kręci :D


Cały dzień odbierałam telefony, smsy i inne wiadomości tekstowe, a na blogu Rybeńka urządziła mi imprezkę  - dziękuję WSZYSTKIM ;)



Skopiowałam sobie "ku pamięci", zwłaszcza, że dziewczyny to prawdziwe poetki ;D


Rybeńka

jest impreza:))

Droga Miśko ma kochana
chodź Ty tutaj choć świt z rana
będziem śpiewać Ci i kadzić
starsze będą dobrze radzić
młodsze cieszyć się, że młode
i wychwalać Twom urodę
i pocieszać, że pół wieku
to jest mało dla człowieku

masz ostatnio radość w sercu
możesz się pławić w miłości kobiercu
niech druga połówka życia Twojego
upłynie w ramionach ukochanego
a dzieci kochają i
i zawsze wspierają
ja Ci przesyłam uśmiech i wiersz , pożal się Boże
niech ten Pan Bóg we wszystkim Ci dopomoże

Olga
 Lepiej z Miśką dziś pić wino
Niźli gibką być dziewczyną
Lepiej Miśce dać dziś kwiaty
Niźli tańczyć jak wariaty
Lepiej Miśce dać buziaka
Niż kłaść grzyby do baniaka
Pięćdziesiątka liczba zacna
Nie jest wcale nieudaczna
Bo po pięćdziesiątce przecie
Życie jest najlepsze w świecie!!!
Płynie wartko każdy dzionek
Człowiek jest niczym skowronek
Tako rzecze Ci kobieta
Co by zjadła dziś krokieta ;)

Ossa
Choć za oknem deszcz dziś pada
to ma dusza bardzo rada
że dziś Miśka tu świętuje
i życzenia wciąż przyjmuje
które płyną z różnych stron
i w podniosły biją ton
więc i ja tu pędzę świtem
życzyć by radość
nie była już mitem
i dzień opływał w obfitości
sexu radości i miłości
by kasiora jakaś spływała
no i szczęściu dopomagała
Niech twe lico promienieje
no a teraz
niech gospodyni poleje
a my będziem klecić lepieje
żyj nam Miśko kochana 
i pij z nami do białego rana!

Fajny dzień ;D

Jestem szczęśliwa;D

23 komentarze:

  1. osobicie na koniec dnia się wzruszyłam, choć to nie moje śfiento!

    a ten Najważnieszy? Co powiedział? Jak uświęcił??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnoszę toast urodzinowy różowym polwytrawnym winkiem.

      Usuń
    2. Logistyczne przeszkody i kule spowodowały przesunięcie w czasie😁
      Zdaje się,że będę długo świętować😁

      Usuń
  2. No happy birthday Dziewczyno ❤ Niech Ci się marzenia spełniają hurtem 🍾❤🦄💐🍷🍸🍨🍦🍧🍩🎂🍰🍹🍾

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jeszcze raz--Sto lat! I spelnienia marzen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiu, szczęścia i miłości!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego,zdrowia,szczęścia,spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnego, wspaniałego półwieka, Misiu! Im bliżej mi do niego, tym mniej uważam, że 50 to dużo. Guzik, to mało! I pewnie dopiero po setce uznam, że juz trochę przeżyłam. Także, teraz oby do setki i oby powoli - delektując się życiem jak czereśniami! tego Ci życzę! I zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na widok tego malinowego drinka dostałam ślinotoku!
    Misiu,
    jeszcze raz wszystkiego co najpiękniejsze, najlepsze, niech Ci się w życiu dobrze wiedzie w miłościw, zdrowiu i radości! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z mango był lepszy😀😀
      Dziekuję 😀😘

      Usuń
  8. Misiu:))) No kto by pomyślał:)Życzę by drugie pół życia było dłuższe... hehe i jeszcze szczęśliwsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;D
      Dawno Cię nie widziałam!
      :D:D

      Usuń
  9. ech Miśka jeszcze nie z górki, jeszcze nie. Nie z górki nawet za 10 lat... no może za dwadzieścia,
    tak że działaj, żyj, kochaj i bądź zdrowa, tego Ci życzę w tak pięknym wieku ))))))))) twa teatralna

    OdpowiedzUsuń
  10. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)