sobota, 16 czerwca 2018

zaraz wyruszam na łowy;D

Decyzja podjęta - szukam lodówki do 150 wysokiej, energooszczędnej , na raty najchętniej.
W euro agd nawet zabiorą starą, tylko musi być rozmrożona i odłączona od prądu -zwłaszcza to drugie to raczej oczywista oczywistość. To dla mnie ważne, bo przecież sama klamota nosić nie będę, a zdaje się, że takich gabarytowych śmieci nie wolno zostawiać przy śmietniku.
Po południu jadę z Zolinką obejrzeć.

Grześ miał zakończenie roku w zerówce.
Serce rosło, gdy widziałam, że dziecko, które wcześniej chowało buzię w przedramię, teraz śpiewa, tańczy, recytuje;D

A dziecko dumne, że i mama dostała podziękowanie dla przyjaciela przedszkola ;D

Mundial się zaczął!
I muszę oglądać mecze!
Muszę, bo dziecko ogląda namiętnie.
Do tego stopnia, że wczoraj martwił się, że na 16,30 ma trening, a przecież będzie mecz!!
Na szczęście okazało się, że sam strzelił 4 bramki (ups, 5, bo jednego samobója!) i był zadowolony;D

A Was ogarnęło to szaleństwo?




34 komentarze:

  1. Udanych lowow I zebys byla zadowolona z zakupu!
    Swietnie wyglada Twoj synus w tym kapeluszu I gratulacje, ze tak pieknie konczy rok.
    Witajcie w klubie ogladajacych mecze:-)
    No I pierwsza jestem, brawo ja!
    Udanego weekendu, Misiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie kicha.
      najeździłam się po sklepach, średnich, dobrych,ładnych nie ma;/

      Usuń
  2. Ale Grzes urosl.To juz facet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia, podobno w Czaczu można trafić. Tanio, ale trochę loteria. No i transport trzeba ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemyślałam, nie chcę loterii;D
      choć i sklepowe różnie bywa.

      Usuń
  4. Ale masz w domu przystojniaka! :)
    Powodzenia w poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiu poszukaj w Internecie ( ja zrobiłam rekonesans internetowy , sprawdziłam dostępność- obejrzałam w sklepie i kupiłam w necie - bo było taniej i stary sprzęt zabrali ! ) A i jeszcze wnieśli do domku! Udanych łowów. Oj ale na raty to chyba tylko stacjonarny sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz też zamówić w necie i sprowadzą do sklepu ( ostatnio dla koleżanki z pracy tak radiomagnetofon kupiłam- i odebrałam za 2 dni - w mediaekspercie ). Pa

      Usuń
    2. szukam, szukam -już mam lodówki w oczach;D

      Usuń
    3. Dobrze, że w oczach a nie w D....😁😁😁😁😁😁

      Usuń
  6. Aaaa synuś super. Ja wczoraj przeżywała m bal gimnazjalny mojego młodszego- też się wzruszyłam. Jak szedł do gimnazjum sięgał mi do brody , a teraz ja jemu do brody.
    Brawo dla przyjaciółki przedszkola !!!😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyłam już trzy matury -a teraz zaczyna się wszystko od nowa;D

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, szkoda , że nie mam takiego gzubka 😭

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Piękne , a jak się ma kogo kochać i jest się kochanym jeszcze piękniejsze 😁😁😁

      Usuń
    2. tak !tak! TAK!!!!! ♥♥♥

      Usuń
  8. Grzegorz normalnie powala ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorz jest the best ;D
      i czyta i liczy tak, ze w pierwszej klasie Będzie się nudził!!
      A Tola go jeszcze uczy tabliczki mnożenia!!;D

      Usuń
    2. Przyślij Go do mojej szkoły, przyda się mądry dzieciak. Ja załamuje ręce jak przychodzą dzieci nawet do 0 i liczyć do 10 nie umieją .

      Usuń
    3. gdybym tylko znalazła tam mieszkanie to już;D

      Usuń
    4. I ode mnie chyba troszeczkę bliżej do Sopotu? 😗

      Usuń
    5. to jest koronny argument;D
      połowa drogi:*

      Usuń
  9. Grześ super!!!
    I powodzenia na łowach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem co to jest płyn micelarny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna Olek
      a ja nie wiem
      serio!

      Usuń
    2. Brawo Antoni:D
      A Rybeńko wstyd;D
      wytłumaczę Ci za miesiąc;D:D

      Usuń
  11. Sama radość! Rośnie z chłopaka prawdziwy przystojniak. Aaaa mundial - chyba oszaleję do jego końca. Dajcie siły kobietki dajcie siły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szukałam najpierw w internecie. Mniej jeżdżenia. Miałam bardzio restrykcyjne wymiary. Zdaje się każdy sklep ma obowiązek zabrać starą.
    Pozdrowienia.

    Fajny facecik z Grzesia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak robię;D
      szukam, szukam...coraz intensywniej, bo zamrażalnik też nie działa.Wykorzystuję zapasy, a przyszłym tygodniu mam rano, to chciałabym już kupić.
      Musi być też na raty, a to trochę komplikuje zakup

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)