sobota, 1 grudnia 2018

Walki!

Kiedyś słyszałam wiadomość jak to samochód potrącił na pasach pięćdziesięcioletnią staruszkę ;D

Tak na pewno nie pisaliby o mnie ;D

Czasem mam wrażenie, że jeszcze wszystko przede mną.A przynajmniej wiele, bo na wszystko czasu nie starczy.
I nie chodzi o takie rzeczy, których nigdy nie doświadczyłam, a o których marzę - np lot samolotem
Ale o takie, co mówiłam, że nigdy w życiu , na pewno mnie nikt nie namówi, że to nic ciekawego itd.

Jedną z takich rzeczy są walki!


I co?
Mamy z Zolinką babski wieczór!
Wciągamy popcorn, żelki i oglądamy Galę KSW!!

Ale  emocje!!


13 komentarzy:

  1. Już się przestraszyłam, że Ty będziesz walczyć 😁😁😁Nigdy nie mów nigdy😁 To może jednak ten Egipt w ferie ( już Ty wiesz o co mi chodzi 😘😘😘)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!walczyć to nie będę na pewno😁
      Ale emocje takie,że dobrze,że Grzesiu nie słyszy!
      Ferie odpadają.To już też wiem na pewno.
      I Egipt ponoć niebezpieczny.

      Usuń
  2. Miśka!!!! Jesteś Niesamowita! :*:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ze spadochronem, czy na linie nie skocze na bank.
      Nie będę też nurkować, bo mam lęk przed zalewaniem twarzy wodą(choćby to był prysznic)
      Nie zaśpiewam, bo koszmarnie fałszuję, ale przecież jest tyle innych, fajnych rzeczy do zrobienia!;D
      Buziaki
      Chalidow przegrał i zakończył karierę :(

      Usuń
  3. Czlowiek sie zmienia.Jedni mowia, ze co 7 lat, inni, ze co 9 .Ale zmienia sie .Widze to po sobie.A teraz i Ciebie dopadlo.I pamietaj, ze zycie lubi nas zaskakiwac, nie wiesz co jeszcze przed Toba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie ta przyszłość;D
      I stawiam jej czoła;D

      Usuń
  4. A nazywanie ludzi w starszym wieku staruszkami albo babciami czy dziadkami wkurza mnie.Bo babcia to sie jest dla wnukow, nie dla reszty ludzi , a staruszka to kobieta wiekowa, tak okolo setki.Chyba bym oczy wydrapala gdyby mnie ktos staruszka nazwal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to najbardziej boli wręcz, gdy słyszę takie teksty w szpitalach -"niech się babcia posunie" powiedział pielęgniarz lub salowy do starszej pacjentki, a ja do dziś mam wyrzuty sumienia, że mu nie zwróciłam uwagi.
      Niestety u nas to raczej częste;((

      Usuń
  5. Jak nie zaczniesz walczyć o realizację własnych marzeń, ktoś wynajmie Cię do realizacji swoich- usłyszałam kiedyś od jednego mądrego. Realizuj! Realizujmy! Wszyscy 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. KSW nigdy!
    Ale walki o marzenia zawsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że te moje marzenia coraz śmielsze;D
      I nawet, jeśli nie wszystkie się spełnią (a ciągle pojawiają się nowe) to ...cudownie marzyć:D

      poza tym wciąż dzieją się rzeczy o których nawet nie śmiałam marzyć!!

      Usuń
  7. Mam nadzieję że zabawa była udana :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)