niedziela, 1 września 2019

urodziny




Że czas płynie jak szalony nikogo nie trzeba przekonywać.
Zaczęłam pisać bloga jak Gzubek był mały.
To był dobry pomysł.
Teraz jak wracam do pierwszych postów okazuje się, że wiele rzeczy gdzieś umyka w odmętach pamięci (niepamięci?)















Już kilka razy chciałam się zamknąć.
Ale mi żal.;D

Mimo małej ilości komentarzy widzę po statystykach, że wiele osób jednak tu zagląda.
Jak zachęcić, żeby jednak zostawić ślad?
Odzywajcie się!
To nie takie trudne.
Wystarczy wpisać komentarz, kliknąć komentuj jako (można tam wpisać swoje imię, albo zaznaczyć konto google, gdy ktoś ma założone.
Nic trudnego.
Dla blogera miód na serce ;D


Wczoraj Grześ skończył 8 lat.


Pojechaliśmy do Nowego Zoo
W motylarni było niesamowicie - wielkie motyle siadały obok nas, albo latały ocierając się o nas

 albo siadały na nas!
















Było gorąco, ale na szczęście było dużo cienia, i co 10-15 minut jeździła kolejka.
Poznańskie bilety są w dobrej cenie!
Za bilet rodzinny - Pysia i ja plus troje dzieci zapłaciłam 50 zł!
Mila na znak protestu (nie zabraliśmy jej ) strzeliła focha i poszła spać do transportera;D



A dziś Grześ świętuje z tatą.Na razie są na turnieju i Sołtys mi pisał, że pierwszy mecz wygrali 2-1 i Grześ strzelił dwa gole!

Fajne to zakończenie wakacji;D

56 komentarzy:

  1. Sto lat dla Grzesia. Jak ten czas leci... Mój Czubek wczoraj 17 lat. Jest wyższy ode mnie o głowę 😁
    Grześ mistrz !!!
    🎂🍭❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Czubek, ale Gzubek!!!! Głupi telefon i z dziecka zrobiłam...

      Usuń
    2. Przypomniało mi się jak prof.Bralczyk mówił, żeby pisać po polsku, bo naprawdę jest różnica zrobić komuś "łaskę" a zrobić "laske"
      wiem, ze to coś innego, a jednak mi się nasunęło:D
      I dziękuję za życzenia, przekażę

      Usuń
    3. i najlepszego dla Młodszego:**

      Usuń
  2. Sto Lat, Sto Lat dla Grzesia :)
    Za to Ty nie przestawaj pisać, czytam i choć nie zawsze komentarz dodam chętnie tutaj zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Grzesia. Jest rówieśnikiem mojego siostrzeńca, ta sama radość z nich bije:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Grzesia: dużo zdrówka, samych dobrych przyjaciół wokół, spełnienia najskrytszych marzeń i mnóstwa strzelonych goli ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      Dziś już mu się marzenia spełniają.
      Na turnieju pierwszy mecz z silną drużyną wygrali 2-1, Grzesiu strzelił dwa gole;D
      Zajęli drugie miejsce w turnieju!

      Usuń
  5. Wszystkiego najpiękniejszego! Fajny facet rośnie! 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. I ode mnie moc całusów
    ♥♥♥♥♥♥♥♥

    I jest mi tak przykro....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grześ wycałowany.I rozumie, że dla pieska niedobra pogoda na podróżowanie.
      Buziaki dla Babci♥

      Usuń
  7. Wszyskiego najlepszego Gzubku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego, Grzesiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzegorz jesteś fantastycznym Facetem i masz duuużo szczęścia, bo masz madrą Mamę.
    Na urodziny życzę Ci, żebyś się rozwijał, popełniał błędy i był zdrowy. O resztę przy takim wsparciu możesz się nie martwić 👊

    OdpowiedzUsuń
  10. To Grześ ma tyle lat co m9j rak;))

    Sto lat dla niego, niech mu Bóg błogosławi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze dla Grzesia☀️☺️
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Miska ! Przede wszystkim- zdrowia i szczęścia dla Grzesia! Dobra, powiem =największy banał-niemożliwe, że już taki duży! no i właśnie , żeby tych banałów uniknąc , czasami nic nie napiszę, ale zagladam codziennie i wiernie Ci kibicuję od lat!Często o Was myśle i bardzo się cieszę z dobrych nowin! Oby zawsze tylko takie!Myślę , co u Twoich doroslych dzieci...podziwiam wnuczkę:)Muszę się wybrać do Nowego ZOO, ostatnio z moją wnuczką (4 latka) spędziłam pół dnia w starym...ale nie oglądała zwierząt,tylko szalała w "małpim gaju" ( za 17 zł- można bez ograniczeń...niestety..więc ja siedziałam sobie na ławeczce z kawą, a Pola śmigała w górze. Nie znikaj, nie zamykaj! Jesteś bliska tylu ludziom! Wszystkiego naj, Misiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo♥️
      Dzieciaki chciaky na plac zabaw, ale w nowym jakiś park linowy i balysmy się trochę o Majkę(3lata) i niczego się nie boi!Ake z chlopakami moglabym jechac😁 i z dobrą książką 😜

      Usuń
  13. Grzesiowi najszczersze, najserdeczniejsze życzenia, a mamie pogody ducha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja pamiętam wszystko, to były fajne lata, i jestem pewna, że będą jeszcze ciekawsze, a na pewno szczęśliwsze
    wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie zaczyna się po piećdziesiątce? 😜🤪😝Dziekujeny

      Usuń
  15. Patrze na te zdjecia.Jaki on juz duzy, a ja pamietam takiego niesmialego 3-latka,ktory powoli sie osmielil i juz nie chcial zejsc z moich kolan.Na Skypie calego nie widac, a on naprawde bardzo urosl ostatnio.Usciskaj go ode mnie--zdrowia Grzesiu i duuuuzo radosci kazdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla Grzesia! Pięknie rośnie i wyrośnie na mądrego faceta!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale progres oraz jak ten czas zasuwa...wszystkiego dobrego Grzesiu )) zdrówka i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako poczytująca prawie od początku i milcząco kibicująca poczułam się wezwana do tablicy!
    Gzubkowi wszystkiego, co najlepsze, najpiękniejsze! Cudny facet z niego rośnie!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie!!! 😁 😁 😁
      Dziękuję bardzo

      Usuń
  19. 8 lat ? To niemożliwe,że znamy sie już tyle lat :-)))
    Wszystkiego najlepszego solenizantowi, następne lata chyba już mu szybciej polecą :-)
    Ja już 2 razy chciałam zamknąć bloga, ale wracam i chyba już zostanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech zdrowo rośnie, a świat niech mu będzie przyjazny!
    Wszelkiego dobra!💕

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto Lat dla Gzubka!!!

    Bosz... Jaki on slodki byl na tym pierwszym zdjeciu, taki do ukochania!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego dla słodkiego Grzesia i dla Ciebie .Czytam i oglądam i kibicuje tylko nie miałam odwagi pisać.Postaram się to nadrobić.Serdecznie Pozdrawiam z zimnego Norwich Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. wujek z siostrzeńcami :D
    jak ten czas leci, najlepszości dla Grzesia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomniały mi się nasze spacery!
      Ile czasu minęło!
      A my ciągle młode;)

      Usuń
  24. Małą ilością komentarzy się nie przejmuj, bo lepiej jest mieć kilku sprawdzonych komentatorów niż wielu pochlebców. Grzesiowi składam najpiękniejsze życzenia Urodzinowe, a Tobie życzę żebyś do dziś zamieszczonych zdjęć mogła dokładać te z liceum, studiów i żeniaczki. Ukłony dla wszystkich, także Mili.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miśka, jestem w szoku, że znamy się już tyle lat!!! Gzubek był malusi, grzdylek mały, tyle wspólnych akcji, wspomnień, rozmów na blogu , spotkań .. Dla mnie to miłe wspomnienie, poszłam w inne rejony neta,TT, życie też mnie zakręciło, ale sentyment mam do Was wszystkich. myślę czasem, wspominam, miejsce w sercu dla Was mam- Ciebie, Twojej rodziny, dziewczyn z bloga... U mnie wiele zmian, niechęć, jakiś blok na bloga bo tyle zła się wydarzyło w PL, w ludziach, polityce.. Walczę o prawo i sprawiedliwość , jakkolwiek to brzmi. Na bank słyszałaś o mnie i pewnej grupie ostatnio ;0 Więc podsumowując - ZDROWIA dla Gzubka, Ciebie i Twoich bliskich ♥ i Pozdro dla Dziewczyn z blogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie wiem!!
      Dawaj szczegóły!!
      Powalczymy z Tobą!!

      Usuń
    2. Ja tam nie wiem, co się na świcie dzieje (znaczy, ze w Polsce źle to wiem;(( )
      Czasu ciągle brak, inne priorytety, choć zamknąć bloga zal.
      Nie słyszałam o grupie;((
      Pozdrawiam serdecznie;D

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)