sobota, 18 stycznia 2020

Prezent ślubny

Od Violetty i Madzi dostaliśmy oryginalny prezent ślubny.
Pudełko ręcznie robione 





W środku niespodzianka 




Zeszyt na udokumentowanie wykonanych zadań, koperty i jeszcze coś, czego nie wolno otwierać (na razie)..


Nadszedł czas na pierwszą kopertę..


I pierwsze zadanie;D

Tomek najpierw wymyślił, że mamy obejrzeć Hobbita i resztę opowieści Tolkiena, ale ...mi darował;D
Takie fory mam!
Za to obejrzeliśmy  Otchłań.



Nie powiem, podobało mi się , emocji nie brakowało.

Ja to raczej książkowa jestem, a nie filmowa, więc nie bardzo umiałam się zdecydować.
Na pewno " Szósty zmysł" , ale to film, który Tomek też lubi, więc wymyślałam dalej
- Isaura - haha, oglądał, bo to czasy, gdy wszyscy oglądali
- Nad Niemnem -no błagam, zasnę (a miało być bez marudzenia! :D)
Stanęło na :



 Nie sądziłam, że sprawi nam to tyle frajdy  ;D
Na razie mamy za sobą 1 część, ale Tomek wraca za kilka dni i już pytał, czy znalazłam cd.

Ja też czekam, bo jestem ciekawa, co w następnych kopertach!

Viola robi takie prezenty od lat.Nie opatentowała swojego pomysłu i teraz można znaleźć podobne w sklepie, ale nasz jest ułożony specjalnie pod nas.
I tylko Zolinka napędziła mi stracha, bo stwierdziła, że z niektórymi zadaniami mogę mieć kłopot!






19 komentarzy:

  1. Ufff pierwsza ! Idę czytać post 😉😜😋❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny !!! Zolinka buduje napięcie!!!
    Film o Sissi cudny... byłam na wycieczce w Austrii i zwiedzałam miejsca gdzie mieszkała i w pałacu na Korfu, gdzie mieszkała po śmierci syna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie buduje napięcia, tylko mnie straszy!!!
      Moja Pysia uwielbia Sisi i marzy o wycieczce do tego muzeum!Ponoć zwiedza się je 2-4 godzin i zięć już wie, że raczej byłoby 4, jak nie 6:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ileż starań, przygotowań, serca!Bardzo to doceniam;D

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe! Czekam na relacje z kolejnych zadań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko Tomek wróci oglądamy do końca i otwieramy kolejne;D

      Usuń
  5. O! Co to będzie dalej! cudny pomysł, ale zdasz relację ze wszystkich? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne!:D
      Jak już otworzyliśmy pierwszą to teraz nie ma odwrotu;D Będę pisać;D

      Usuń
  6. Powodzenia ;) mam nadzieję, że zadań starczy na długo i nic nie będzie "za trudne" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*:*
      czekam tylko na przyjazd Tomka, żeby zabrać się za kolejne!!
      Dziękujemy:*

      Usuń
  7. Bardzo fajny prezent. Prowokuje do przemyśleń. Wspólnej zabawy. Bycia razem tu i teraz.
    Bawcie się dobrze❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i do odkrywania i kompromisów i zadziwienia;D
      Super:D
      Dzięki kochana

      Usuń
  8. Takie własnoręcznie wykonane pudełko i to z niespodzianką, to fantastyczny prezent ślubny, bo oryginalny. Tobie i Tomkowi życzę udanej zabawy po otwarciu kolejnych kopert. Autorkom prezentu składam gratulacje za pomysł. Wszystkich pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hobbita oglądaj miska świetny jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam przechlapane, Tomek widział ten komentarz;D

      Usuń
  10. Jak najbardziej same prezenty ślubne są niezwykle istotne, ale jak dla mnie również dość ważną kwestią są prezenty dla druhny. Nawet miałam okazję o tym przeczytać w artykule https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-druhny-4-pomysly i takie pomysły bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)