wtorek, 9 listopada 2021

Obca


 Minęły już 3 tygodnie od operacji. Każdego dnia ze zdziwieniem patrzę w lustro - co to za baba??

 Ilość zmarszczek, czy wory pod oczami jakoś mnie nie zdziwiły aż tak. Ale bez okularów ta twarz wygląda zupełnie inaczej. Ile jeszcze czasu zanim odnajdę siebie? Nie chodzę do pracy, nie mogę dźwigać więc pilnuje, żeby nie szaleć. Ograniczam oglądanie telewizji czy gapienie się w laptopa. Zakraplać oczy kilka razy dziennie, stresuję się jak obraz mi się zamazuje albo widzę podwójnie.Potrzrbuje czasu,zeby wszystko sie ustabilizowało.

Na szczęście jesteśmy zdrowi, więc mogę wychodzić na spacery. Przemykam jednak bokiem, bo ciągle mam wrażenie, że wszyscy się na mnie patrzą. Zimno, mokro, pochmurno, a ja w okularach przeciwsłonecznych. 15 listopada ma drugą kontrolę. Okaże się, czy rzeczywiście będę nosiła okulary tylko do czytania. Na razie skupiam się na tym, że jest lepiej, że jak wstanę rano to nie muszę szukać okularów, żeby zobaczyć która godzina, że operacja przynajmniej zatrzymała pogłębianie wady. Mam taką nadzieję.

Jutro wraca Tomek, a ja korzystam, że wolne i Grzesiu zostaje z tatą  i jadę do Sopotu. Na samą myśl już mi się nastrój poprawia.



21 komentarzy:

  1. Ja też jestem nowa, ale odwrotnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wszystko dobrze się goi. To Ty Misiu, a nie obca baba. Okulary to nie część Ciebie, zaraz się przyzwyczaisz. Jedź do Sopotu i pozdrów morze ode mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, będę krzyczeć,ze je pozdrawiasx😃
      Moze rzeczywiście potrzebuję czasu,ciekawe,co mąż powie🤣

      Usuń
    2. Kurcze, nic nie powie. On nie kocha Twoich okularów tylko Ciebie😀

      Usuń
    3. już mi powiedział, że bez okularów widzę lepiej, to może zobaczę jaki jest i go rzucę ;D
      Nie ma takiej opcji - widzę go sercem!
      :*

      Usuń
    4. No i sama odpowiedziałaś sobie na pytanie ❤️

      Usuń
  3. Wyglądasz cudnie !!! Cieszę się, że jedziesz do Sopotu ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie cieszę na spotkanie😃
      Rogaliki pieczesz,czy bułeczki?😘

      Usuń
    2. Liczę na rogale Marcińskie. Podobno najlepsze są w Poznaniu 🤣🤪

      Usuń
    3. O matko!to juz trzecie zamowienie😱😱 ale ogarnę 😘

      Usuń
  4. To same dobre wiesci! Przyjemnosci i beztroski w Sopocie😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo!
      A jak u Was? Decyzja podjęta? badania?

      Usuń
  5. Kolorek jakby inny? (włosów)
    Będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto to jest ?? Ta w maseczce na zdjeciu?
    Nowa Ty!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miska! Ale Ty masz piękne, duże oczy! Teraz je dopiero widac w całej krasie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne duże oczy i niech będzie coraz to lepiej, wierzę, że właśnie  tak będzie, całkowicie wierzę. <3 Niech wypad do Sopotu będzie niesamowicie szczęśliwy. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiu, jakie Ty masz piękne, ogromne oczy:):)Śliczne:)Przyzwyczaisz się szybko. Myślę, że gorzej przyzwyczaić się do noszenia okularów. Ja mam cały czas z tym problem, a tylko zakładam je, jak jadę samochodem i kiedy idę na spacer. No i do czytania, ale to inne.
    Udanego wypadu.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)