poniedziałek, 28 stycznia 2013

Jutro wielka próba!

Jutro ważny dzień.Dzień próbny w nowej pracy.
Chętnych było dużo, przeszłam rozmowę kwalifikacyjną, jutro mam szansę się wykazać.
6 godzin i decyzja.
Jeśli będzie dobrze od pierwszego lutego mam pracę na pół etatu. Oby!
Kierowniczka super, bo grafik układa tak, żeby dziewczynom pasowało.
Dla mnie to o tyle komfortowa sytuacja, że będę mogła wymieniać się z Pysią.
I chłopaki nie musza iść do żłobka ( żeby nie było tak różowo to zarobki takie, że na żłobek by nie wystarczyło )
Ale praca blisko domu , w drogerii, z dziewczynami, które znam!
Oj, Zolinka już zapowiedziała, że da mi popalić;))))

Tola już wie, że czasem będzie zajmować się braciszkiem.Ale to nie problem;)



Blog Roku - jeszcze głosujemy, jeszcze walczymy, jeszcze prosimy o smsy ;))
Dziś rano byłam na 13 miejscu, potem na 17...
Ale się nie poddaję ;))
 Każdy sms się liczy - męża, koleżanki, sąsiadki ...zróbcie to dla mnie, proszę;)
Tylko wczoraj na blogu było ponad 500 wejść, a głosów mamy niecałe 250 ( z tego wiele od rodziny , znajomych, którzy na co dzień na blog nie wchodzą)
Skoro czytacie nie żałujcie grosiwa;) te 1,23 to w dodatku na szczytny cel !

A00227 na numer 7122

 A tak Grzdyl ostatnio zasypia ;))


38 komentarzy:

  1. ekh Misia trzymam kciuki odkąd dostałam info!! będzie dobrze coś tak czuję ))))) powodzenia kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki!! Bedzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wszystko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że dziś dowali esemesami:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym z nerwów nie spała całą noc! Czekamy na nowy wpis, jak tam było:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, jednak coś do przodu :) Bedziemy trzymać kciuki! A Twoje starsze dzieci sa mądre i wiedzą że trzeba sobie pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w pracy!!! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihihihi świetny sposób na zasypianko:D
    Kochana, to ja dziś zaciskam kciuki i nie przestaje trzymać, a Ty się odezwij i powiedz jak poszło koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miśko trzymam mocno kciuki cały dzień!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki. niech sie uda wszystko!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki ze z całych sił!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. mocno, mocno trzymam kciuki i przesyłam moc pozytywnej energii!!
    czujesz?:-):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi sie udac Miska.Po powrocie zaraz napisz jak bylo;
    sciskam Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia Dzielna Kobieto :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj trzymam kciuki za powodzenie. Zresztą jak znają Ciebie i twój charakter to Cię na pewno zatrudnią! Czekamy na wieści!

    OdpowiedzUsuń
  16. Walcz! Dasz radę. Pani z drogerii właśnie zatrudniła najlepszą ekspedientkę na świecie, ale jeszcze o tym nie wie :o))) Oraz wysłałam, ale piszą, że teraz to już mogę tylko na inne głosować, a ja nie chce na inne... ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  17. będzie dobrze Misia... a Zolince powiedz, żeby zamiast straszyć to za pisanie komentarzy się wzięła :))) ... buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryteczko kochana, Zolinka nie straszy a uspakaja raczej, że wszystko będzie ok - Miśka się droczy bo wie, że da radę:-D A żeby napisać komentarz trza mieć dostęp do sieci na ciut więcej czasu niż ja miewam teraz (Miśka miała mnie wytłumaczyć:-( )

      Usuń
  18. No to trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia!! A Grześ - jak zwykle:)) Boski:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Na trzymanie kciuków już za późno, ale ufam, że wszystko przebiegło pomyślnie i teraz będzie już tylko lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. No i jak było? Oby wszystko ok. Na pewno ok.Napisz już coś,plisss:))) Denerwuję się jakbym to Ja zaczynała nową pracę;) Uściski.
    A Grześ cudowny:***
    Kasia od Filipka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam się na tych całych blogach roku, ale na głosowanie chyba zdążyłam ;-) I wierzę gorąco, że dostałaś tę pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miśko, czekamy na wieści! Oby Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miśko - czekam i ja na wieści pracowe ;)- pozytywne myślenie i trzymanie kciuków pomogło?

    OdpowiedzUsuń
  25. No i jak było????? myślałam o Tobie dzisiaj, jak Ci pójdzie, zamelduj się:)
    A pozycja Grzesia do snu.... hmmm wie jak się ułożyć żeby było mu dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie jest wszystko OK:) Słodzik przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ten rok będzie pełen doskonałych widomości:))całuski.maria I

    OdpowiedzUsuń
  28. No i jaaaaaaak?????
    magdz kol

    OdpowiedzUsuń
  29. weszłam do Ciebie teraz dopiero i bardzo ciekawią mnie Twoje pierwsze wrazenia z pracy.... mam nadzieję, że Ci się podobało - z wzajemnością oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to się zamieniamy miejscami,powodzenia zatem życzymy, bo blog bardzo wartościowy, my z Kaziutkiem dopiero zaczynamy w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię jak do mnie mówisz;))
Trollom mówię zdecydowane nie!