sobota, 5 lipca 2014

Praca

Szukam dodatkowej pracy.
Wiem, że żadna praca nie hańbi!
Ale, ale....
Znalazłam TO

Firma Tako Media ma zaszczyt zaprosić na BEZPŁATNY CASTING do seriali "Pamiętniki z wakacji", "Dlaczego Ja", "Trudne sprawy", "Zdrady", "Dzień, który zmienił moje życie" i nie tylko!

Jeżeli masz ochotę na to, by spróbować swoich sił na planie, zobaczyć powstawanie serialu "od kuchni", przeżyć ciekawą przygodę, a przy
okazji zarobić dodatkowe pieniądze, przyjdź na casting, który odbędzie się w dniach: 14-15.07.2014 w Hotelu Ikar, ul. Kościuszki 118 w Poznaniu!

Zapraszamy Was w godzinach:
14.07: 12:00-21:00
15.07: 10:00-19:00

Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w TV, szukamy AMATORÓW, bez względu na wiek, aparycję czy płeć.

https://www.facebook.com/events/745429062187891/

Do zobaczenia,
Tako Media

Raczej nie dałabym rady!
Szukam dalej.


32 komentarze:

  1. Pięknie! A nuż wyszedłby z Twoich rąk, jakiś następny, wiekopomny mięsny jeż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to mięsny jeż????????????????????

      Usuń
    2. Taka pozostałość w świadomości ludzi, po takich programach jakie wymieniasz ;)

      Tutaj oryginał ;)) https://www.youtube.com/watch?v=bYyXVOAorqo

      Usuń
    3. padłam!:D i nie obejrzałam do końca!
      Żenuła!"DD

      Usuń
  2. Miśka - przecież to same ambitne seriale. i miałybyśmy znajomą w TV.
    dwa lata temu zapewne naraziłam się wielce rodzicom na zebraniu, mówiąc, że wolałabym, aby dzieci zamiast oglądania właśnie 'Trudnych spraw' poczytały albo ewentualnie obejrzały coś na discovery, bo wiedza ogólna o świecie słaba. już nie mogłam wysłuchać tych dyskusji na przerwach nt obejrzanych programów. a gdy zapytałam o jakąś oczywistą oczywistość to cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie..."dzień, który zmienił moje życie" - gdy zaczęłam pisac blog, hihi;))

      Usuń
  3. Nigdy nie widziałam żadnego z tych programów, ale wiem co to jest mięsny jeż! Włos się jeży. Szukaj dalej. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś w pracy tez dziewczyny mówiły o mięsnym jeżu, ale kazały sprawdzić w internecie, bo tego się nie da opowiedzieć:))

      Usuń
  4. Zostałam kiedys zmuszona do obejrzenia fragmentu czegoś o szpitalu. Na ekranie ukazała się twarz chłopaka i podpis 'Patryk, lat 17, cieszy się z wypadku ojca'. Nie wytrzymałam więcej. Też bym szukała dalej ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czasem człowiek nie zdąży przełączyć to aż włosy stają dęba!
      A potem się dziwimy, że młodzi mają takie wzorce!

      Usuń
  5. Mało masz nerwówki? Następna odpuść:)Myślę, że jak trochę poszukasz, to coś sensownego dla siebie znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. idź zobacz zagraj to ,plis
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  7. Idź sprawdź, a co Ci szkodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczyć można,ale raczej szukaj czegoś w swoim zawodzie.
    Zula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! odpuszczam od razu - debila nie będę z siebie robić za żadną kasę!

      Usuń
  9. :DDDD ja bym poszła, a co!

    OdpowiedzUsuń
  10. No co Ty, Miśka, Ty byś nie dała? No weź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi zaproponują coś ambitniejszego to...się zastanwię;)))

      Usuń
  11. Mądra dziewczyna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  12. zabierz mnie z sobą na ten casting, we dwie damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miska, bede w miescie, mozemy isc razem. :P
    tobie na pewno przypadnie rola tej seksownej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seksownej i takiej, co ciemną nocą zabija kochanka,który zaczął podrywać Polkę która przyjechała z Arizony;))

      Usuń
    2. no to zgarniesz wszystkie kontrakty reklamowe, wlacznie z lodami koral. ;)

      Usuń
  14. Miska,oni tez wynajmuja chate-ok.400-500zl za dzien.Byle nie byla pomalowana na bialo

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaaa, miałabym znajomą w telewizji ;D No weź, Miśka, będziesz sławna, wszyscy będą się bić o Twój autograf, a Ty za wywiady zgarniesz fortunę. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta fortuna mnie martwi:))
      Jeszcze mi woda sodowa uderzy do głowy i co?
      :*

      Usuń
  16. Miśka w jednym odcinku już brałaś udział i to w dodatku sensacyjnym"tropem złego człowieka z koszykiem w ręku " :P
    A te produkcje możesz sobie darować,poczekaj na ambitniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. "z narażeniem życia, dzierżąc w dłoni nożyczki, goniła zbója wydzierając się na całe gardło : -Złodziej!;)))
    Normalnie marnuję się;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miska, nie chcesz zostac slawna??? :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)