środa, 22 października 2014

Jesień z czerwoną torebką - dzień dobrych wiadomości.

Ktoś wymyślił tablicę.
Nie, nie taka do pisania , ale taką, gdzie ludzie dają ogłoszenia:)
Albo oddają za darmo, albo na wymianę, albo za drobną opłatą.
Jakoś nie potrafię szukać;)
Ale Zolinka ma do tego nosa!
Wyszukała ogłoszenie, że pani chce oddać torebkę ze skórkowych łatek, nową, za 15 zł.
Na zdjęciu wyglądała fajnie, kasa do przyjęcia , odbiór osobisty.
Już się umawiałyśmy, ale Grześ się rozchorował i nie w głowie miałam torebkę.
Po kilku dniach zadzwoniłam raz jeszcze, wytłumaczyłam co i jak, pani mnie ostrzegła, że paski nie wyglądają zbyt mocno i nie wiadomo, ile wytrzymają.
Nie zraziło mnie to, bo cena na moją kieszeń.Umówiłyśmy się, ale po chwili dostałam sms
"Przyjrzałam się torebce.Nie mogę jej sprzedać,bo części z tworzywa długo nie wytrzymają i zaczną się ścierać.Mogę ja oddać za darmo,Jeśli się pani zdecyduje to czekam"
Odpisałam, pięknie podziękowałam , pojechałam i mam!!!!!


Bardzo mi się podoba!
Pakowna z czterema zamkami , dwoma dużymi komorami u jeszcze te kieszonki na zewnątrz!
Zmieszczą się wszystkie ABSOLUTNIE NIEZBĘDNE drobiazgi:))
A Was co miłego spotkało?

64 komentarze:

  1. u fryzjera byłam
    nie mam odrostów!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bląd sie nie odważyłam
      jeszcze :PP

      Usuń
    2. no wystarczy, że Mia łaknie tak drastycznej zmiany!;)

      Usuń
    3. otczepcie sie od blądu;PPP

      Usuń
    4. niedoczekanie - taki piękny warkocz jak Twój zawsze będzie budził zazdrość i podziw;))

      Usuń
    5. Rybeńko! Ani słowa o torebeczce???

      Usuń
  2. dzieci same poszły do szkoły, nie musiałam wychodzić na ten paskudny deszcz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam przemiłą rozmowę telefoniczną z pewną Fariatką :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra rozmowa zawsze w cenie;)

      Usuń
    2. oraz ja też,a druga była zajęta a czecia miała zajęty telefon...taki dziś dzień na gadanie;)

      Usuń
    3. zajęty to mój?
      mam dziś gorąca linię;))
      No i gówniany telefon, bo w ogóle nie pokazuje, że ktoś się dobijał i nie mam możliwości oddzwonienia;/

      Usuń
    4. a twój:)))
      teraz nie zadzwonie,bo idę do biura,a jak wrócę to będę do reanimacji a nie pogaduszek;)

      Usuń
  4. Są jeszcze porządni ludzie na świecie
    Pozdrawiam życząc zadowolenia z użytkowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są! i to obce!!
      w sumie jestem przekonana, że jest takich większość, tylko działają po cichu!;))
      Pozdrawiam;))

      Usuń
  5. Hmm....a ja dopłynęłam z pracy do domu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka i jeszcz tyle tych kieszonek i zamek jakiś jeszcze widzę...
    Lubię takie i kolor extra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek super,ale nie cierpię pierdyliona kieszonek:)

      Usuń
    2. oo, a ja lubię;))
      ma jeszcze dwie osobne komory (na zamki) i w tej jednej kieszonka na zamek:))
      a kolor bardzo mi się podoba;))

      Usuń
  7. Optymistyczna :)
    Wysprzątałam jedno takie miejsce, które się tego domagało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzątanie z niczym miłym mi się nie kojarzy
      chociaż...pomyślałam o sumieniu;)))

      Usuń
  8. pierwszy raz w życiu sama odebrałam poród,jaki,to fariatki się domyślą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna torebka, a dobra krawcowa przyszyje łatkę na przetarcia i będzie jak nówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie cała nówka - zamierzam oszczędzać jak długo się da;)

      Usuń
  10. ja mam dziś cały dzień dobrych nowin! och, to widzę się unosi w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre takie dni:)
      Zresztą ważne wypracować w sobie taką "uwagę" na to, co dobre:)

      Usuń
  11. Czytanie, że tacy ludzie jak "Pani od Torebki" są wśród nas jest miłe same w sobie. I optymistyczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izabelo;)
      Racja - to było miłe! i jednak zaskakujące:)

      Usuń
  12. Miska, torebka fajna.A kolor super! Nos i ciesz sie.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywna torebka :-)

    dzisiejsze pozytywy to: bardzo dobra wizyta u dentysty :-) plotki z przyjaciółką :-) inka, pachnąca kardamonem :-) deszcz za oknem :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizyta u dentysty NIGDY nie będzie dla mnie pozytywna;))
      Krótko mówiąc -stracha mam zawsze;))
      inka z kardamonem?
      deszcz??????

      Usuń
  14. Dziecko co raz wiecej sie usmiecha i do ucha probuje cos po swojemu coraz wiecej i wiecej :))

    a torepke nosic a nie szafie oddawac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje więcej mówi, opowiada..ahhh, nie mogę się nasłuchać;)

      Usuń
  15. Torebka się wpisuje w akcję fb :)) W dodatku taka w czerwieni :))) Miałam kiedyś czerwoną - była moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja -też o tym pomyślałam;)
      A poza tym i kolor i kształt i pojemność!;)))

      Usuń
  16. Też bym nie pogardziła! Kocham czerwone torebki...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna a zwłaszcza kolor!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam w koncu nowe oprawki do okularów, wielkie, na pół twarzy- tak mi sie przynajmniej wydaje porównując do starych, pole widzenia mi się zwiększyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre okulary super rzecz:)
      jak moje się skończyły chciałam kupić podobne - moja kierowniczka mnie namówiła na czerwone oprawki i o dziwo czuję się w nich lepiej:))

      Usuń
  19. O, jaka ładna!! Ja korzystam z tablicy w poszukiwaniu pracy dla koleżanki, która jest komputerowo niewydolna:) Kupowanie ciucha to ryzyko, może się okazać za duży, za mały, nie taki. Ale torebka? Bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam Caffe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz się nacięłam -za dwie siatki ciuchów babka chciała paczkę pieluch - kilka rzeczy nadawało się do noszenia;/
      to mnie skutecznie odstraszyło!
      Witaj, bo zdaje się, że pierwszy raz Cię widzę?;)

      Usuń
  20. Moja wiara w ludzi, od lat jest kompletnie niezachwiana ;) Ostatnio sępiłam na fejsie buty dla 10-latka z Ośrodka, w którym pracuję. Odzew (tradycyjnie) przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Młodziak dostał 3 pary butów, kompletną serię książek o Harrym Potterze (marzył o niej) a teraz właśnie zwiedza z mamą Radio Gdańsk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem mam tak samo - doświadczam życzliwości ludzi.Staram się postępować tak samo,choć łatwiej dawać - świat od razu piękniejszy;))

      Usuń
  21. Torebka super! Ostatnio spotykają mnie same porażki:( ale się nie poddaje i wierzę, ze najdłuższa żmija kiedy przemija:)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)