niedziela, 24 grudnia 2017

Święta Bożego Narodzenia


Nowa praca absorbuje bardzo.
Dużo rzeczy nowych, dużo jeszcze nie wiem i tylko to mnie stresuje.
W piątek miałam popołudniówkę sama po raz pierwszy, bo dostałam grafik po dziewczynie, która przyszła dwa miesiące przede mną.
Nie dała rady, rzuciła pracę z dnia na dzień (zresztą wysyłając sms o 23 w niedzielę, że w pon nie przyjdzie! - naprawdę!)
Po trzech tygodniach znały, że sobie dam radę. :)
Oczywiście wszystkie dziewczyny były  pod telefonem w razie potrzeby (nie trzeba było) ale i tak czułam napięcie.
Lubię to, co robię i chciałabym robić to porządnie.
I chyba organizm tak reaguje  - w czwartek spalam 12 godzin!!!
A potem przyszło takie osłabienie, że ledwo się ruszam (plus dwie febry w gratisie)
Może teraz wiem trochę jak czują się osoby starsze?
To czas, gdy człowiek ze spokojem patrzy na to, co ma
Cieszy się drobiazgami i docenia wszystko.
Czyściłam ostatnio pocztę, bo wiadomości było mnóstwo.
Oczami przebiegałam @
Wielu z Was jest ze mną nadal, inni byli na chwilę, wnieśli dobro i zniknęli.
Mam Was w pamięci i wdzięcznym sercu.
Życzę Wam samego dobra!


Niech te Święta Bożego Narodzenia przyniosą nam wiele radości.
Niech uśmiech zagości w naszych domach.
Niech samotność odejdzie w niepamięć, wraz z dawnymi żalami i urazami.
Niech dobry Bóg namaluje szczęście na naszych twarzach i napełni nas dobrem
Niech Miłość dotyka nas delikatnie, lecz bez ustanku.






18 komentarzy:

  1. Spokojnych , zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia życzymy...
    Sukcesów w pracy i aby troszkę lżej było...
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiu,
    spokojnego serca, miłości i zdrowia!
    Niech Ci się pięknie układa w życiu!
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiu! Serdecznie- wszystkiego, co dobre na Święta dla Ciebie i Bliskich! Jak dobrze, ze masz fajną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrych Świąt,rodzinnych,ciepłych ,pełnych dobrych uczuć serdecznie Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!!!

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego Misiu!!
    I cieszy mnie ogromnie, ze nowa praca sie sprawdza i raduje:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego

    ps znam to uczucie stresu, zapewniam Ciebie to minie

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to przynajmniej wiesz, jak ja się czuję. Wszak starsza jestem od Ciebie, nie da się ukryć, niestety;)
    W każdym bądź razie Zdrowych i Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczku, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Niech Cię otacza pokój i miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo radości i miłości na te Święta dla Was, i trochę świętego spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych i pysznych swiat Miskai cieszę się z pracy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę że masz te prace: )

    Wesołych!
    I zdrowych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiu, wszystkiego najlepszego♥
    Cieszę sie, ze masz te prace. Powodzenia i pomyślności w nadchodzącym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gatki Miska ze dajesz rade. Najwazniejsze ze ci sie tam podoba, a stres z czasem i rutyna opadnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Misia cieszę się, że nowa praca daje CI satysfakcje! Wiedziałam, że świetnie dasz sobie radę! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mi siępodoba zdanie "lubięto, co robię". Wielki dar ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiu, Tobie i twoim najbliższym, wszystkiego najlepszego w tym, 2018, roku- jak najmniej zmartwień, jak najwięcej życzliwych ludzi wokół, uśmiechów codziennie i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)