niedziela, 10 grudnia 2017

leniwo;D

Relacja z rajdu rodzinnego musi poczekać , bo mam tyle fajnych zdjęć , że muszę to zrobić porządnie, a na to trzeba czasu.

Pierwszy tydzień w nowej pracy rewelacyjnie.
Dziewczyny przyjęły mnie bardzo miło.
Na każde pytanie odpowiadały cierpliwie.
Szkolenie mam za sobą, jestem obyta z systemem.Kody do wielu badań mam już w głowie, a w notesie ściągi kodów do różnych miejsc i kontrahentów.
Od jutra zaczynam już z pacjentami - jakoś nie jestem tym przerażona - miałam do czynienia z różnymi ludzi w poprzednich miejscach pracy.
A już trzy lata uczenia w gimnazjum dało mi niezłą szkołę;D

A teraz odpoczywam;D
Podziwiam widoki.
I dobijam kalorie.
I wdycham jod
I karmię ptaszory! ( a wiecie, że łabędzie mogą złamać rękę skrzydłem? Np broniąc młodych)









Łabędzica mi pozowała:D



A Wy jak ładujecie akumulaory?

25 komentarzy:

  1. Bardzo sie ciesze, ze wreszcie znalazlas prace naprawde dla siebie.Reszta tez Ci sie ulozy powoli.Do dobrego czlowieka zawsze przyjdzie dobro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czas przyspieszył;D
      Jakoś nie mam tyle czasu co kiedyś:D
      Ale ŻYJĘ!:D

      Usuń
  2. Też się cieszę i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. i oby tak dalej wszystko się dobrze układało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nowej pracy:)
    Pięknie jest nad morzem o każdej porze roku, prawda? Widac udany wyjazd i te słodkości...az ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi optymistycznie.
    Dostałaś mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowej pracy :-)
    Fajny pobyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia niezmiennie trzymam kciuki za nową pracę. Jestem przekonana, że zrobisz tam furorę i wszyscy pacjenci Cię pokochają!
    I jakże ja Ci zazdroszczę tego jodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pracy!
    I nie tylko :)
    Cieszę się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ładuję Netfliksem ))))))
    bo na spacery za zimno, zrobiłam się zmarźlakiem, wieje leje...nie chce mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. I jest radość!
    Powodzenia! Niech Ci się wiedzie jak najlepiej!!!

    Ja się łabędzi troszkę bojam, mniej niż gęsi ale...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w nowej pracy! Niech kolejne tygodnie beda rownie rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna wiadomosc z ta praca Misku:)) i niech tak juz trwa.
    buziam:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkacie z Sołtysem pomimo rozwodu?
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana!
    Już dziś przybiegłam do Ciebie z serdecznymi życzeniami świątecznymi:)
    Pełnych dobra, miłości, radości Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Bliskich:
    życzy Morgana z rodzinką

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze,ze jest dobrze. Czuc radosc. I niech tak zostanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby w życiu osobistym i w pracy się darzyło,
    oby na Święta spokojnie, pogodnie i zdrowo było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spokojnych, zdrowych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia życzymy

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne naturalne zdjęcia to to co lubię :)
    Szczęśliwego Nowego 2018 roku :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)