sobota, 17 lutego 2018

leniwie

Ferie są.
Wzięłam Dawidka na nocowanie i przysłuchuję się rozmowom chłopaków.
Dziś przy śniadaniu Grzesiu skarży się, że nie lubi ferii, bo w przedszkolu nie ma się z kim bawić.
Na co Dawid : nie ma żadnych kobiet????

Taki czas, chłopaki rosną.
Grzesiu chudy jak patyk, wszystkie spodnie muszą mieć wszywane gumki, bo spadają.Za to wyższy od Dawida.
Podglądam też jak grają - podejmują decyzje, omawiają strategię, idą na kompromis, bo często mają inne zdanie.
Siedzę sobie cichutko czytając (po raz kolejny) Opium  w rosole  i cieszę się tym, co mam ;D

miłej soboty

i pamiętajcie o Tymku, jeśli możecie , choć po 5 zł do skarbonki, dziękuję;D

22 komentarze:

  1. Taki relaks czasami jest potrzebny. popatrzeć zauważyć i uśmiechnąć się do rosnących jak na drożdżach dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dobrze,że są razem😁 Nawet w kwestii opieki nad nimi jest nam lepiej

      Usuń
  2. Pójście na kompromis,
    w tym wieku to bardzo cenna umiejętność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zamówiłam kolejna część Jezycjady:) będę czytać w połowie marca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam.a jak się zrobi ładna pogoda pojadę śladami ostatniej części i poronienia kilka fotek😁😁😁

      Usuń
  4. No i super. Dobrze, że mają siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam,że gdy powiedziałam Pysi o ciąży ucieszyła się i stwierdziła,że super byłoby,gdyby był chłopiec😁
      I że względu na ciuszki,bo przecież wszystko mi oddala,no i o wspólne bycie

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Okazało się,że są.w grupie Grzesia był tylko jeden chłopiec oprócz gzuba i 6 dziewczyn😁 ale dla Grzesia dziewczyna są nudne!!!

      Usuń
  6. Dzieci rosną jak na drożdżach :) wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Misia, fajny czas😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak oni maja fajnie, ze maja siebie! Taki krewny w podobnym wieku do tego w tym samym mieście, bezcenny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, gdy rodzeństwo o tyle starsze:D:D

      Usuń
  9. Dziwne rzeczy z tymi facetami. Ostatnio jak się umawiałem z takim na wyjście to był warunek - tylko żadnych kobiet
    No i dogódź tu facetowi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawidek wie czego potrzeba prawdziwemu mezczyznie. ;)

    Potworki czasem sie dogaduja, a czasem tluka tak, ze wiory leca! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieważne, że się tłuką (moi jeszcze nie mają tej fazy)ważne, że się godzą.
      :D

      Usuń
  11. Halo halo, ''wszyscy krewni i znajomi królika'' Miska ma dziś imieniny! No to zamiast kwiatków wpłacamy do jej skarbonki na Tymka, mam nadzieję, że uzbiera się niezły bukiet. :-))) każdy chociaż po tulipanku;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto buziaków Kotku:-* Ode mnie masz róże do skarbonki:-)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)