piątek, 1 marca 2019

W rurze , z muzyczką i światełkami!

Pewnego styczniowego dnia na pracowniczą pocztę przyszedł @ , że pracownicy mogą wykupić też kartę multiSport senior.
Tym sposobem, po roku pracy, dowiedziałam się, że mogę mieć taką kartę za 25 zł miesięcznie!
Troszkę trwały formalności , wysyłanie wniosku , przesył karty itd.
I przyszła


Dziś skorzystałam z okazji, że Sołtys zabrał Grześka na trening i poszłam zaszaleć;D
Okazało się, że mam 90 min basenu, albo 60 min basenu i 20 min sauny, lub 30 min siłowni
Wybrałam pierwszą opcję.
Jak zostawiłam w szatni okulary to okazało się, że niewiele widzę, a już na pewno nie rozpoznaję ludzi ;D
Ale wiedziałam, że schodami w górę trzeba iść , żeby zjechać rurą.
A to teraz taki bajer, że i muzyczka, i światełka i kawałek w ciemnościach, że za pierwszym razem wpadłam w lekką panikę.
Było super, nie wrzeszczałam!

Potem przepłynęłam 5 basenów!
Brawo ja.
I bez znaczenia, że to basen dziecięcy , 120 głębokości;D
Potem bym się utopiła, bo zauważyłam starszego pana , który w kącie basenu długo stał (nie mam pojęcia dlaczego) i od razu skojarzyłam sobie, że jedno z moich dzieci tak się chowało po kątach jak chciało walnąć kupę w pieluchę;D
Głupio było się tak zaśmiać panu prosto w twarz, więc zanurkowałam.

Po 45 minutach "pływania" stwierdziłam ,że jak na pierwszy raz wystarczy.

A potem poszłam do Toli (pracuje chwilowo w kawiarence w centrum kultury )żeby wyrównać kalorie;D
Woda strasznie wyciąga, a szarlotka na ciepło z bitą śmietana jest jak znalazł.

Jutro idziemy z Grzesiem.Na basen.
Ale dopiero po pracy.
Idę czwartą sobotę pod rząd.Tym razem grypa zmogła Zolinkę.W gratisie ma jeszcze febry w nosie, więc nie wyobrażam sobie, żeby miała pracować.
Za to jak przyjedzie Osobisty Narzeczony będę mogła "odebrać" wolne za soboty;D

A Grzesiu przed chwilą mi powiedział, że chce, żebym mu dała karę* na oglądanie bajki (spongebob kanciastoporty)bo jest FAJNA, ale DURNA(wkurza go Patryk)
W sumie racja.
Nie wiem co w tej bajce może się podobać, jest naprawdę straszna i chyba może konkurować jedynie z Alvinem;/


* Nie mam pojęcia skąd ten pomysł, chyba tylko raz miał karę, że nie mógł grać w gry i nawet nie pamiętam dlaczego.

29 komentarzy:

  1. Matko , ja przeczytałam na rurze 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głodnemu chleb na myśli;D
      Byłoby dużo śmiechu, gdybym tymi moimi oponkami wywijała na rurze;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. U mnie dla Ciebie obiecane coś 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!Masz rację, choć to wymaga ćwiczeń;D
      Wielu zapewne;D

      Usuń
  3. No i dlaczego nie powrzeszczała w tej ciemnej rurze? To na tym ponoć polega, że ma się piszczeć przy zjeździe:):):)Super taka karta. Też wykorzystałabym na maksa. Kurcze, moje wnuki w Anglii więc nawet nie wiem, co jest teraz w filmikach i grach na topie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było mi wstyd krzyczeć;D
      Ale jak pójdę z Zolinką to może się odważę;D
      Bardzo lubię oglądać z Grzesiem pingwiny z Madagaskaru, albo Epokę lodowcową -wszystkie części;D
      polecam, można i bez wnuków;D

      Usuń
    2. Epoki obejrzałam wszystkie:):) I od czasu do czasu powtarzam sobie. "Pingwiny z Madagaskaru" też. Świetne oderwanie od tego co tu i teraz. Jeszce z Jaskółem oglądamy Kaczora Donalda i wiewióry:)
      A w rurze powrzeszczeć mus. Kapitalna terapia:)

      Usuń
  4. Ale mi poprawlas humor tym panem stojacym w kacie:-) moze sie przygotowywal???
    Basen to fajna sprawa, korzystaj, skoro masz mozliwosc. Grzes madrala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyobraziłam sobie, że się napina ;D
      :D

      Usuń
    2. przez ciebie pękła mi febra na ustach - au- nie sposób się było nie roześmiać:-)))

      Usuń
    3. febra na ustach,w nosie, afty..Współczuję. ale zdrowiej szybciej, bo będziesz chodzić ze mną na pływalnię!Najlepsze rozmowy w wodzie;D

      Usuń
  5. Miska, są okulary do pływania korygujące wzrok. Polecam! Lata całe nie wchodziłam do wody, bo nic bym nie widziała. A teraz chodzę na gimnastykę w wodzie i widzę, co pokazuje trenerka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę???
      Popytam.Na prawe oko widzę tylko E na tablicy,okulary nakładam jak tylko podnoszę głowę z poduszki.
      Bez okularów na basenie nie czuje się komfortowo.dzięki

      Usuń
    2. Poszukaj w sklepach internetowych. Można też dobrać moc szkieł do każdego oka osobno, co też jest ważne.

      Usuń
    3. ważne, ważne, bo u mnie duża różnica;D

      Usuń
  6. ale, że karta SENIOR?????? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być TEŻ senior;D
      Na szczęście jeszcze mogę jako pracownik;D


      aczkolwiek bliziutko...ostatnia prosta;D

      Usuń
    2. inna rzecz, że kiedyś widziałam ogłoszenie "kurs tańca dla seniorów 30+" więc.... :DDDDD

      Usuń
    3. i ŻE "na przejściu dla pieszych została potrącona pięćdziesięcioletnia staruszka" ;D

      pomyśleć, że kiedyś i dla mnie 40 to schyłek życia;D:D

      Usuń
  7. Boszzzz... Ja pomyslalam, ze bedzie o rezonansie magnetycznym!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie, czyli już mnie podciągasz pod babcinkę, co tylko zdrowotnie szaleje?hę:D

      o nie! To o wiele przyjemniejsze;D

      Usuń
  8. normalnie ci zazrdoszczę tej dyscypliny wewnetrzenej za to rura nigdy nie zjade już...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zjechałam raz i nigdy!!!!! więcej !!!

      Usuń
    2. ależ to jest cudne!
      Widziałam takie filmiki, gdzie staje się na klapie...działa zapadnia i ...sruuu ;D
      Może kiedyś się odważę;D
      za to skok na linie, czy ze spadochronem nigdy :D

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)