wtorek, 11 czerwca 2019

miłe, chłodne powiewy

Lubię ciepło...naprawdę.
Najbardziej narzekam jak jest nagła zmiana temperatur, bo wtedy mam migreny.
Jednak z wiekiem   od jakiegoś czasu wolę  ciepło, a nie temperatury afrykańskie!



 Po pracy nie mogę od razu ruszyć autem, bo nie da się utrzymać kierownicy.
(Za to w Norwegii niektórym chłodniej...)
a w szkole , od jutra lekcje po 30 minut, właśnie ze względu na upał!

Ale, ale...

Jaki, w takich dniach, jest największy dowód miłości?? ;D

 - taki wczoraj przyszedł prezent od męża:



 tak to ja mogę !

30 komentarzy:

  1. Dobry mąż 😘 U nas w szkole w klasach 30-33° Niestety dyra to nie rusza, bo w gabinecie ma klimę. A my się dusimy 😭

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też od jutra w szkole lekcje po 30 min.
    Niestety ja pracuję w przedszkolu.
    Umieram z gorącą , w sali nie da się wytrzymać, na dworze skwar. Z dzieci leje się pot, z nas tak samo. Marzę o jakimś ochłodzeniu .
    Prezent super. Mój mąż też dzisiaj zamówił dwie sztuki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koleżanka wysłała syna do szkoły, dzwoni po pół godzinie, czy może wrócić do domu, bo tylko on przyszedł do szkoły(technikum)
      Myślę, że bez sensu, skoro wystawione oceny, trzymać na siłę, skoro tak gorąco.
      Współczuję w przedszkolu;(
      U nas, w pracy, też wiatrak chodzi.
      A i tak ciężko:(

      Usuń
    2. Jutro Starszy też nie pójdzie. Wrócił ledwo żywy, spał do wieczora 😎
      Nie pamiętam czy kiedykolwiek (odkąd jest taki stary :p) spał w dzień.
      W czwartek mają dzień absolwenta więc w garniturze będzie się męczyć ale w lokalu będzie klimatyzacja więc dadzą radę ;)

      Usuń
    3. sama spałabym całą dobę/Wchodzę do wanny z chłodną wodą, a za chwilę znów ledwo zipię.Bardzo współczuję starszym, kobietom w ciąży i zwierzętom.
      Wykładam na parapet miseczkę z wodą.Może się przyda

      Usuń
  3. Eee tam,35 stopni to nie upal! To po prostu cieplo.Upal zaczyna sie od 40 w gore.Wyobrazam sobie jakbyscie narzekali przy 47 stopniach!A u nas tak bywa.
    Miska, zaslaniaj przednia szybe,kierownica sie wtedy nie nagrzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie i gorzej, ale u nas rzadko klima.
      W mojej pracy nie ma, w domu tez nie.Niełatwo.
      Ale i tak wolę to, niż mróz;D

      Usuń
  4. Misia,
    jesteś genialna, że wstawiałaś prezent od męża! Mnie te upały już umysł przyćmiły, bo duży wiatrak stoi w pokoju syna i marnieje, kiedy ja w sypialni się gotuję mimo szeroko otwartego okna przez całą noc.
    W dzień mam przyzwoite 24 na dole, ale to wkurzające, że pogoda nie pozwala korzystać by być w dzień na zewnątrz. Nie wytrzymuję nawet 5 minut. Czuję się jak więzień. To nie są normalne temperatury w naszym klimacie! I te doniesienia, że Polska ma coraz mniejszy zasób wód, są przerażające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiatraki to chyba teraz najbardziej chodliwy towar;D

      Usuń
  5. Wiem, że tam u Wam jest Sahara. Młoda mi wysycha😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to dziś dostaliśmy smsa z ostrzeżeniem przed burzą i gradobiciem, choć jak na razie cisza

      Usuń
  6. U nas to samo. Kupiłam na Allegro dwa wielgachne przemysłowe wentylatory, komplet do dwóch innych, które już mamy. Tak więc w zupełności rozumiem Twój zachwyt i brawa dla Męża 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje poznańskie serce nawet boi się myśleć o rachunkach za prąd!!;D

      Usuń
  7. U mnie była dziś burza ( czytaj całe 2 grzmoty) i deszcz ( czytaj całą minutę). Jak zaczęło to pasować, to sauna !!! Teraz siedzę na radzie że strasznym bólem głowy. 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasować ale parować

      Usuń
    2. u nas tylko ostrzeżenia przed burzą.
      Ale czy padało, to nie wiem...mocno wiało to pewne, bo rano znalazłam potłuczony wazonik(a miałam go podarować Beatce;/)

      Usuń
    3. ból głowy rozumiem i współczuję;(

      Usuń
  8. A ja marze o tych 30 stopniach! U nas poki co, temperatura doszla najwyzej do marnych 27 stopni! A zazwyczaj oscyluje w okolicach 22-24. Dla mnie to nadal chlodno! :D W zeszly czwartek bylo... 13! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ciepło, ale bez przesady.Muszę oddychać:D

      Usuń
  9. A mnie nikt nie chce sprezentować takiego wiatraczka. Pozdrawiam w mniej upalny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech będzie lato jak najdłużej :D
      Wiatraczek ratuje życie:D

      Usuń
  10. Na szczęście mamy już wakacje! Niech żyją. Pozdrawiam Was serdecznie.
    http://furtka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ze nie mam tyle urlopu, ile wakacje;/
      uściski;D

      Usuń
  11. Mąż się zna na rzeczy :D Ładny taki ten wiatrak! podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)