niedziela, 12 kwietnia 2020

Święta



Dobrych, rodzinnych świąt dla Was.

Trudne to Święta, gdy nie można ich spędzać z bliskimi.
Ale i tak mamy szczęście, że spędzamy je w spokoju, miłości, pod własnym dachem.
Nie wszyscy tak mają.
W tym czasie nawet pomoc potrzebującym jest bardzo ograniczona.Jadłodajnie , zupa na plantach, zupa na monciaku itd zawieszone, ale pomagają tak jak mogą.
Siostra Małgorzata od lat uczy mnie realnie okazywać miłość bliźniego.
Dlatego poprosiłam męża, żeby w tym roku prezentem na urodziny i "zajączka" była wpłata na rzecz potrzebujących.
Jeśli i Wy chcecie podzielić się jajkiem z tymi, który gorzej , to zapraszam .

Nie spotykam się  z dziećmi( ani w ogóle  z nikim ,poza Zolinką, bo razem pracujemy)
Wczoraj skończyłam kolejny rok życia (ogólnie ciągle 36 ;D)
Pod wieczór dzieci, zięć i wnuki podjechali pod dom , rozwinęli baner i odśpiewali 100 lat 
Najpiękniejszy prezent


Tomek dostał 2 dniowe(!!) wypowiedzenie i możliwość zarejestrowania się na NAVu  po zasiłek (urząd pracy i opieki społecznej)
Było trochę problemów, bo trzeba przesłać dokumenty .Trzeba było znaleźć notariusza, potem tłumacza przysięgłego.
Potrzebował numeru do identyfikacji przez internet itd.
Niby wszystko się udało, ale w tydzień zarejestrowało się 180 tysięcy, więc kiedy przyjdą pieniądze nie wiadomo.
I wcale się tym nie martwię.Po prostu trzeba zacisnąć pasa i już.
Tłumaczę Tomkowi, że gorzej, niż było nie będzie.
Mam pracę (wprawdzie premie i podwyżki odwołane, ale goła pensja jest) Opieka na Grzesia mi się nie należy, bo ma już ponad 8 lat, ale Tomek może się nim zająć, gdy trzeba.
Postój ma także Sołtys, więc Grześ jest też trochę u taty 
Jesteśmy zdrowi (choć jakoś mniej cierpliwi) stosujemy się do zakazów (choć niektóre uważamy za durne i wkurzamy się, że nie wszystkich one dotyczą)
Na temat rządzących nie napiszę, bo szkoda psuć piękny dzień, a tylko mam nadzieję, że zapamiętamy i odpowiednio zagłosujemy ( gdy bezpiecznie będzie można)

Bądźcie zdrowi!

P.S .Skarbonka już działa

18 komentarzy:

  1. Zdrowych radosnych Świąt dla Was ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój komentarz zaginął! Wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sposób złożenia życzeń. Będziesz to pamiętać przez wiele lat.
    Dobrych świąt i zdrówka, bo jak macie siebie, to wszystko jest na miejscu❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak😁
      Na razie Tomek doczepił mi do półki 😁
      A ten czas to taki sprawdzian dla nas, c'nie? Uściski

      Usuń
  5. i psinę macie to możecie chodzić na spacery :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Mila uszczesliwiona po pachy😁😁😁
      I aż cud, ze nie mamy kleszczy😁

      Usuń
  6. Ładnie to tak łączyć urodziny ze Zmartwychwstaniem.
    Wszystkiego dobrego.
    Jak dobrze, że mamy telefony i internet...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ważne, że i ja, mimo wszystko, mam w tym udział 😁
      Uściski serdeczne

      Usuń
  7. podwójnie dobrych dni i zdrowia ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagladalam codziennie i wreszcie wczoraj skarbonka juz dzialala.Wplacilam wiec moja stala skladke na siepomaga tym razem na Twoja skarbonke..Wspaniale, ze to zainicjowalas, szkoda tylko, ze na razie nikt o tym nie pamieta.Sciskam Was.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)