czwartek, 16 kwietnia 2020

jestem nudna

Jestem nudna, bo znów będę pisać o tym samym.
Mam dość złych wiadomości.
Wkurza mnie to, co robi rząd- korzystając z pandemii demoluje nasz kraj ;(

Zachłannie szukam więc dobrych wiadomości.
Chcę wierzyć w dobro, w Człowieka.

Siostra Małgorzata (mój autorytet - znam Ją osobiście, doświadczyłam Jej pomocy) napisała
O kondycji naszego człowieczeństwa świadczą tysiące zbiórek, obiadów dla medyków, maseczek, przyłbic, ale także opuszczeni starcy w zarażonych ośrodkach i …..ceny środków ochraniających oraz brak wyobraźni u tych, którzy wzięli na siebie odpowiedzialność za innych i nie wywiązują się z owych zobowiązań.

Nie mogę przestać myśleć o tych, którzy teraz mają trudniej.Nie tylko o bezdomnych, ale także o chorych, słabych, bezrobotnych.
O tych, którzy mieszkają z katem (wzrosła ilość przemocy domowej;( )

My sobie radzimy (choć Tomek nadal bez pieniędzy, Tola wróciła z Anglii i jest bez pracy, a ja dziś się dowiedziałam, że obniżają nam pensję o 20%) ale nie mamy tak źle, żeby zapomnieć o innych.
Zbiórka na siepomaga już działa - skarbonka po prawej stronie - gdybyście i Wy zechcieli podzielić się z tymi, którzy potrzebują.

Jakiś czas  temu miałam też skarbonkę na leczenie Tymka .Udało się.wyzdrowiał.

Kilka dni temu dowiedziałam się o Mateuszu - to chłopiec z rodziny Marzycielki .
Zbieramy, licytujemy - jeśli ktoś chciałby coś wylicytować, to zapraszam na stronę

Życie toczy się dalej - spróbujmy skupić się na tym , co dobre 
Trzymajcie się ciepło ;D


17 komentarzy:

  1. Wisia Marzycielka16 kwietnia 2020 22:27

    Miśka Ty wiesz, że Cię kocham!!! Jesteś.... obojętnie, co bym napisała, to mało! DZIĘKUJĘ!!!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. etam, przesadzasz.
      Normalnie czuję taką frajdę , gdy widzę przesuwający się licznik, że hej;D

      Usuń
  2. Miska, zle podpielas linka--po kliknieciu w Mateusza otwiera sie Tymek.Znalazlam Mateusza na siepomaga okrezna droga poprzez dowod wplaty Doroty Welman,ale nie kazdy tak dotrze pewnie.Popraw to prosze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, poprawiłam ;*
      wczoraj przypomniała nam się walka o Tymka,ile kreatywnych pomysłów, ile zaangażowania sąsiadów.
      Potem radość, gdy się udało i zdziwienie, gdy zobaczyłam Tymka na WOŚP - jak on wyrósł!
      I strach, gdy w marcu coś znaleźli i baliśmy się, ze wznowa, a potem ulga, że jednak nie.

      Usuń
  3. Dobra, kochana Miśko! :-* Nawet jak piszesz, że jesteś nudna, to tyle w Tobie dobroci i ciepła! Trzymaj się, trzymajmy się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak Alu!
      Ciągle mam w głowie słowa siostry Małgorzaty, ze jak już siedzimy wygodnie na ławeczce, to powinniśmy myśleć o tym, żeby się przesunąć i zrobić miejsce dla słabszych.
      Jak przeczytałam,że np kobiety używają papieru toaletowego zamiast podpasek to aż mnie zmroziło.Pamiętam doskonale jak to jest, gdy brakuje na wiele rzeczy.I pamiętam, ile osób mi pomagało, wiec to (jak mówiła moja babcia) mój zasrany obowiązek;D:D
      Ściskam mocno;*

      Usuń
  4. Nie ma nudy, jest post pełen wartości. Masz rację, skupiajmy się na plusach, to teraz tak ważne, ogólnie ważne. Ja 'straciłam' pracę (jeszcze mnie na zwolnieniu, ale też nie pracuję), widziałam ludzi, którzy przy mnie ją stracili tak na serio. Widziałam łzy, osłabnięcia. Tym bardziej doceniam swoją sytuację, bo jest dobrze. Byłabym głupia, nie doceniając tego, co posiadam, kiedy inni cierpią. Pozdrawiam bardzo serdecznie, pokonamy wspólnie całe to zło. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pozwalniali dużo osób;/
      Dobrze, że w ludziach rodzi się duża życzliwość i chęć pomocy (choć niestety, idzie to też w druga stronę -obnaża słabości i wredotę;/)
      Pozdrawiam;D

      Usuń
  5. Jest 100 % dla Mateusza!!!❤❤❤❤ Dziękuję!!!! W poniedziałek leci do Stanów.
    Miśka ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie dostalam wczoraj mail z siepomaga---udalo sie !! Zdrowia Mateuszku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tp bylo jakieś szaleństwo 😁😁😁
      Ale sie ciesze, ze sie udalo😁

      Usuń
    2. Mateusz jest już w Stanach !!!

      Usuń
  7. Podziwiam wszystkich walczących z pandemią i tych, którzy nie zapominają o starych, bezdomnych. Sytuacja bezrobotnych jest także nie do pozazdroszczenia, bo choć praca jest chociażby w handlu, to jednak gdy się nie ma aktualnych badań, to się jej nie dostanie. A podobno gabinety lekarzy od medycyny pracy są pozamykane, więc aktualnego zaświadczenia się nie dostanie. Mam dziwne przeczucie, że po wyborach, które najprawdopodobniej wygra kandydat PiS, sytuacja w kraju nagle się poprawi. Pozdrawiam i życzę zdrowia całej Rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestes nudna, jestes wspaniala osoba, ktora, choc sama ma nielatwo, nadal mysli o innych. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, bo naprawde stajesz sie nudna---bo od prawie miesiaca nic nam tu nie piszesz!!Zagladam tu co dzien i co dzien NIC!Ja rozumiem, ze maz w domu --ale my tez jestesmy i czekamy .Sciskam .

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)