czwartek, 21 stycznia 2021

Dzień Babci i pierwsza dawka

Virginia Satir powiedziała 

    • By przeżyć, trzeba nam czterech uścisków dziennie. By zachować zdrowie, trzeba ośmiu uścisków dziennie. By się rozwijać, trzeba dwunastu uścisków dziennie     

Dziś Dzień Przytulania - korzystajcie!

Dziś też Dzień Babci - więc uścisków miałam po kokardkę ;D
W kwiaciarni ruch, Pysia miała pełno zamówień,  więc dzieciaki były pod naszą opieką. 
To niesamowity czas - tylko dziadkowie to rozumieją :D
Tomek wprawdzie dziadkiem nie jest (tylko wujkiem , dziadka mają, więc nie chcemy dzieciakom mieszać) i ostatnio częściej on jest z nimi.
Świetnie mu to idzie! Jak zasypało nas śniegiem był z dzieciakami na sankach! Zjeżdżali z wielkiej góry i lepili bałwana!






A potem zrobił im  kakałko :D i naleśniki!


Do tej pory naleśniki to była moja specjalność!!
No, ale prawda jest taka, ze jak Tomek jest, to ja do kuchni nie wchodzę (no, czasem do sprzątania, ale i to rzadko)

Dziś musiałam zostawić go z całą trójką, bo mieliśmy ustaloną godzinę na szczepienia.  Nikt  prawie nawet nie zauważył, że mnie nie było!!
Pierwsza dawka przyjęta
























11 komentarzy:

  1. Śnieg moze jeszcze wróci! Fajnie,ze juzjestes po pierwszej dawce! jest nadzieja😊 My tez swietujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrego świętowania ;D
      Za śniegiem już nie tęsknię.

      Usuń
  2. Już niedługo będziesz koronowo bezpieczna! Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Emanuje radość i szczęscie z Twojego wpisu. To dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę szczepienia :-)
    a grafika świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dziś już całkiem wiosennie, łącznie z tulipanami od Pańcia :)
    Dziadkowanie to super sprawa!
    Świetnie, że jesteś już zaszczepiona:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśniki wyglądają pysznie, aż nabrałam chęci, żeby pójść i zrobić też dla siebie :D

    Na szczepionkę czekam. Dzisiaj zrobiłam IGG - wynik ujemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakim cudem???;/
      po taki przejściu powinnaś mieć dużo.
      Tak myślałam

      Usuń
  7. Brawo za szczepienie!

    Taki mąż to skarb!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi też już po pierwszej dawce, śmieją się, że zaraz będą mrugnięciem zmieniać kanały w tv😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy odbieraniu telefonu trzeba się puknąć w szczepionkę ;D

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)