piątek, 1 stycznia 2021

Nowy Rok

 Niech ten Nowy Rok będzie dobry.

Doceniajmy to, co mamy, cieszmy się z drobiazgów, bądźmy zdrowi.

Marzy mi się czas, gdy będę mogła znów oddychać pełną piersią, chodzić gdzie i kiedy chcę, nie martwiąc się, czy nie stwarzam zagrożenia dla siebie i innych.

To, co złe pozostawiam za sobą , nie karmię się złymi emocjami, przebaczam i chciałabym, żeby i mi zostało zapomniane.

Jestem sama (przepraszam, z piesełkiem, ale ona odsypia nocny stres)  i robię to, na co mam ochotę i co lubię.

Czyli cieszę się prezentami gwiazdkowymi 


Przy kawie w ulubionym kubku



Tym razem Sylwestra spędziłam nietypowo - z mężem na skypie  (Lusia ze swoją paczką, Grzesiu u taty)

I dobrze mi było, wcale nie żałowałam, że nie mogę wyjść na imprezę.

Do tego kilka miłych telefonów i mnóstwo życzeń przez sms, wa, czy messengera.

Po statystyce widzę, że zagląda tu więcej , niż te dziesięć osób, które komentują ;D

Najlepszego dla Was 


31 komentarzy:

  1. Prezenty gwiazdkowe - najlepsze po słońcem.
    Misiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Żebyśmy mogli żyć normalnie. ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka dni ;D
      Jak Tomek wróci trudno będzie czytać;D

      Usuń
  2. Dobrego roku,Misiu! Zdrowia i pomyślności dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego.
    Ja bym chciała na bal😭

    OdpowiedzUsuń
  4. I dla Ciebie wszystkiego najlepszego.
    Patrzę na tytuły książek i przyznaję, że nie czytałam nic z Twojego stosiku, ale zaciekawiły "Taśmy rodzinne" i "Zapach Boga". Jak już przeczytasz to podziel się wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miśka też lubię taki czas.

    Wszystkiego dobrego dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam też czytnik, ale zawsze papierowe książki na pierwszym miejscu ;D

      Usuń
  6. Teraz rozumiesz, że Sylwester solo to nic złego? Ja w tym roku, wyjątkowo w duecie. Nic złego na pandemię nie powiem. Pierwszy raz od wielu lat przygotowaliśmy i spędziliśmy święta i sylwestra razem.
    Dobra i zdrowia Misiu dla Ciebie i wsztstkich, których kochasz🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przyzwyczajam do rozstań. Ale przecież wiem, ze to chwilowe i warto czekać ;D

      Usuń
  7. wszelkiej pomyślności, niech wygładzi się, poukłada, niech upadki będą miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego :).
    Był taki Sylwester, który spędzałam z dzieckiem w szpitalu - wszystko niemal lepsze od tego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my tak mieliśmy.Junior był maleńki, gdy z powodu odwodnienia (wymioty i biegunka po antybiotykach)był w szpitalu, a my nie mogliśmy z nim być;(
      A lekarze mówili, że zdarzają się rodzice, którzy podrzucają na tę noc dziecko do szpitala;(

      Usuń
  9. Bonda i na mnie czeka w zasięgu ręki...
    Najlepszego dla Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To druga część.. jeszcze nie zabrałam się za pierwszą. Ale poczekam na trzecią, bo potem zapominam, co było wcześniej ;D:D

      Usuń
  10. No pewnie, że więcej niż 10!!!!
    Szczęśliwego i zdrowego!!!!
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zawsze czeka stosik do przeczytania,no i duzo ebookow tez.Ostatnio czytam takie w stylu Chmielewskiej (Rogozinski,Kursa).
    A w 2021 niech Ci sie wszystko wspaniale uklada,niech sie spelnia marzenia i plany.Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, a masz Paulinę Świst? Słyszałam, że warto
      Uśiski

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Usunelam, ze szukam,bo juz te Swist znalazlam i nie chce.Za bardzo na serio.Nie chce takich prawdziwych kryminalow,czytam tylko takie na wesolo.Tak mi sie na starosc porobilo.

      Usuń
    4. ooo, rzeczywiście, trudno zapomnieć, że ona wie o czym pisze, a nie , że to wyobraźnia.
      Ale chcę spróbować;D

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego i żeby sie spełniło ...Wam i nam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Dobrego!

    Z nas nigdy nie bylo imprezowiczow, wiec juz chyba od 12 lat spedzamy Sylwestra na kanapie. ;) W tym roku po raz pierwszy dzieciaki wysiedzialy ze mna do polnocy, a malzonek wymiekl jeszcze przed Nowym Rokiem i poszedl spac. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas po prostu wymogi takie - godzina policyjna, którą odwołali, bo nie ma rozporządzenia, ale nakaz, za nieprzestrzeganie którego policja miała karać itd. Same absurdy. No, ale ja i tak bez męża w tym roku to mi było wszystko jedno -przynajmniej się wyspałam ;D Najlepszego ;D

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)