piątek, 24 grudnia 2021

Wigilia

 Fajnie mieć w domu męża na urlopie.Zrobi zakupy,ugotuje ( - choć akurat z tym trochę problemu,bo jak JA gotowałam MÓJ bigos,to mi się wcinał) a nawet robi za opiekunkę.

Czasem spacer do lasu okazuje się zbyt długi na małe nóżki, ale wujek poradzi😃


A już najbardziej roztapia moje serce, jak rano wstaje tylko po to, żeby oskrobać, czy odśnieżyć  mi auto.

W tym roku Wigilia u Pyśki, bedzie nas 14 osób i już sie nie mogę doczekać, zwlaszcza, że spadł mi z serca największy problem.

Okazało się, że dziewczyna, która od pół roku szkoliła się, żeby iść na punkt rzuciła pracę i zadzwonili do Basi😃

Jest dyspozycyjna od razu,wiec tylko wczoraj przyszła na jeden dzień, żeby się zorientować na czym to polega i może zaczynać kiedy chce.

Na razie jest przerażona,ale skoro ja dałam radę to ona też.O wynagrodzenie nawet nie pytała,bo najważniejsze godziny pracy -tylko na rano,od 7.30, da radę z przedszkolem😃😃


Wczoraj Grześ ubierał choinkę.Zrobił to tak jak chciał,pouwieszał, jak jemu się podobało.I piekna jest!
Stare bombki z nowymi,ulubione na widoku, wszystko zgrane,choć różne.
Jak w życiu -jeśli się  chce to znajdzie sie miejsce dla każdego

W ten szczególny dzień życzymy Wam zdrowych,spokojnych pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia i samego dobra w Nowym Roku😘❤️

Marzycielko, zdrowia dla syna,niech szybko zdrowieje,a dla Was negatywnych testów!😘







18 komentarzy:

  1. Misiu ! Świętujcie radośnie🎁🎄A u mnie spadlo mnostwo sniegu i musialam odgarniac pierwszy raz w xyciy, bo L.na razie nie moze! Swietne cwiczenie na mięsnie brzucha😶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w nocy sypnęło,do pracy jechałam wolniutko.Niechby wytrzymało choć kilka dni,zeby dzieciaki miały frajdę.

      Usuń
  2. bożego narodzenia nie obchodzę ale świętować będę przesilenie i walkę dobrego ze złym. Zdrowia życzę i dobrego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech dobro i miłość zwyciężą!Dobrego czasu.😘😘

      Usuń
  3. Dobrego, zdrowego i pełnego miłości czasu. Czekamy na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialych rodzinnych Swiat Wam zycze.My juz po wigilii,jest juz po polnocy--wlasnie wrocilam do domu.Bylo nas 12 osob,wszyscy sie dolozyli kulinarnie i bylo super. A wnuki mlodsze zebraly cale worki prezentow, reszta z nas tez niemalo.Mlodsze beda miec jutro dalszy ciag prezentow u australijskich dziadkow,bo tutaj prezenty sa rano w dzien Bozego Narodzenia.Dzieci maja frajde potrojna--lato ,upaly ,plaza i ocean ,do tego wakacje i Swieta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę Ci zazdroszczę lata,oceanu...ale i u nas pięknie! Biało 😃😃
      W tym toku bylo nas 14!to najwazniejsze.usciski serdeczne😘

      Usuń
  5. Zdrowych, radosnych świąt 😊 Tak przystroić choinkę to tylko dzieci potrafią bo jest prawdziwie od dziecięcego serca. U mnie w tym roku bardzo kameralnie, z różnych powodów tylko nas czworo przy stole. Świątecznych uścisków moc 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiu, spokoju, radości, miłości i dużo zdrowia dla Was wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Was wszystkiego najlepszego!i glaski dla Bezuni!😘

      Usuń
  7. Już prawie po, ale na te ostatnie godziny samego dobra ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze są te choinki które tworzą dzieci! Serca w nich tyle, że aż się wylewa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Radość ma byc dla dziecka.a nie wystawa sklepowa😃

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)