wtorek, 21 grudnia 2021

Coraz bliżej święta..

 Grzesiu to umysł ścisły. Najbardziej lubi matematykę, najmniej wszelkie prace plastyczne. Namówienie go, żeby napisał list do Mikołaja trwało kilka dni. W końcu się zdenerwował że matka codziennie suszy mu głowę i przyniósł swe dzieło.


Kopia listu poszła w świat,wiec na pewno bedzie radość,a od nas dodatkowo kolejna książka w stylu dziennika cwaniaczka.

Umówiliśmy się że w tym roku robimy prezenty tylko dzieciom, ale już wiem, że chyba nikt się tego planu nie trzyma.

Cieszę się tym czasem, bo co drugi rok Tomek spędza święta w domu,a nie w pracy i teraz właśnie jest z nami.

I nawet polubiłam świąteczne zakupy 😃 





P.s.Basiu, wierzę, że zabieg sie udał!


12 komentarzy:

  1. Pierwsza ! 🤣
    Prezenty ważna sprawa😁 My robimy wszystkim. Chłopcy robią sobie nawzajem i nam też. Drobiazgi, a radość wielka. Bo przecież w każdym jest chęć nie tylko brania ale i dawania.
    Jakie piękne grzybki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak lubię,za to Tomek nienauczony🤣 Muszę nad nim popracować.Probowałam nawet robić listę,ale zamiast jedno wybierał wszystko😱

      Usuń
  2. Gdzie są takie piękne grzybki? Nie widziałam jeszcze takich świątecznych grzybów. Co do prezentów, to całe życie lubiłam bardziej wymyślać, kupować, dawać prezenty niż je dostawać. I tak jest do dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I piękny list mądrego, skromnego chłopca. Brawo!

      Usuń
    2. Dekoracje w Poznań Plaza 😃
      Bardzo nam się spodobały.
      Polowanie na prezenty jest super😃I obdarowywanie😃 A Grześ też woli dawać,sam wiele nie chce więc bardzo się cieszymy, że wie,co ważne

      Usuń
  3. Misiu kochana! Pamiętałaś:)Dziękuję! Tak, właśnie wrócilismy do domu, dziś była kontrola - wszystko ok, a Lucek twierdzi, że widzi doskonale! odkrył, że sąsiad ma jakieś wzory na ogrodzeniu, a płot ten ma już z 5 lat:) Jeszcze droga wizyta 30:)
    super, że święta spędzicie razem! My tez nie trzymamy się nigdy tej umowy, że tylko dziecio...chociaz tyle razy sobie to obiecujemy! A moje wnuczki maja foto w tej altance w Plazie, bo pojechały tam po karpie! Uściski serdeczne przedświateczne posyłam! Lucek się dołącza, wzruszony, zektoś pamiętał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam grzeczna
    A jeśli nie to mogę wytłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten list. I grzyby fajne i robienie sobie prezentów też fajne:):)
    Misiu, Tobie, Twoim bliskim radosnych zdrowych i kolorowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten list! Mikołaj był na pewno wzruszony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąt, jakie lubisz najbardziej, zdrowia, uśmiechu i radości, niech się Wam darzy!

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)