poniedziałek, 22 lipca 2013

wyniki badań

Odebrałam wyniki badań,
Niektóre wartości z lekka przekroczone, inne za niskie, ale niewiele .
W sumie, jak określiła Zolinka, może  z lekka potrząsnąć, żeby sie wymieszało i było ok?
Nawet żelazo w miarę, bo norma od 40-150 , a ja mam 40,20.
Jednak biorac pod uwagę, że niedawno brałam sorbifer to szału nie ma;/
W każdym razie wszystko ok.

W pracy od 12 - 20 - nie ma jak się smarować.Wszystko pali i razi.
W dodatku boli głowa:( Za głupote trzeba płacic.
Wzięłam chłodny prysznic,tabletkę i posmarowałam kojącym żelem.
Dobrze, że zdjęcia z kamerki w laptopie nie są wysyłane na blog!!!
ide spać!


Jutro po raz pierwszy zobaczę moją francuską Gosię, :))))

15 komentarzy:

  1. Przytulam przypaloną Miśkę.Jutro będzie lepiej.Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Miśka, nie narzekaj, tylko krzycz "hurra"
    Swoją drogą, pisałam, że tak będzie, c'nie?:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no to fajnie, że ok.
    wiem, że to żadne pocieszenie, ale mnie też dziś pokarało. zaczytałam siem na tarasie, a że brzucha do tej pory na słońce nie wystawiałam, to i stał siem buraczkowy i piecze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mi te wyniki przynieś, ocenię swoim okiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca w takie upały po prostu boli

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat już się nie ,,opiekam'', ale jedno poparzenie sprzed lat pamiętam. Ratowało mnie zsiadłe mleko ciotki Małża. Cała się nim okładałam, takie było do krojenia nożem... Na szczęście to szybko mija!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki mogłyby być lepsze, no ale jak się nie ma co się lubi itd...
    uściskaj francuzeczkę i ode mnie gorąco!
    Buziaki przesyłąm :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Mowisz, ze jutro bedziesz parlac:)) Pozdrow Gosie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takich wyników to nic tylko się cieszyć! :)))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak żeś chciała piękna na wyjazd być, to teraz nie jęcz tylko twarda bądź... kobieta w końcu jesteś, a my się byle czym pokonać nie damy :)))) ... buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczności i trochę ochłody dla spalonej Miśki o poranku wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miska wizualizacja
    Najpierw za ci bryla lodu na biuscie siedzi
    Potem spotkanie!!!
    Potenge umyslu wykorzystaj !!! :)))

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)