środa, 22 marca 2017

buty robocze

Żyrafa mi dziś powiedziała, że mój blog zarósł już mchem, paprociami i zawilcem;D
A przecież dopiero co pisałam.
Że marzec już mamy?
Jak to?;D:D

Ciągle coś się dzieje.
W piątek idziemy z Grzesiem na pierwszy trening piłkarski.
Jakoś tak powiedziałam , że jak tylko przyjdzie wiosna to go zapisze i od niedzieli mi suszył głowę.
Słowo się rzekło - popytałam,skontaktowałam się z trenerem i zobaczymy.

W sobotę wychodzę do kina na "Piękną i bestię " i mam w nosie głosy, że to kryptoreklama homoseksualizmu.

W czwartek spotkanie z lejdis - z trzema przyjaciółkami wyjście na miasto (plotki, zakupy i coś pysznego)

W zeszłą niedzielę byłam z Lusią i  chłopakami (Grzesiem i Dawidkiem ) na placu zabaw.
Luśka zapowiedziała, że nigdy więcej, bo hałas niesamowity , a w dodatku pan od biletów zapytał ile ma lat , bo "do 16 roku życia się płaci"!!!!  (Luśka w tym roku kończy 20 :P )

Czytam, siedzę na skypie, odpisuję na maile , a i tak mam mnóstwo zaległości towarzyskich.
To nie lekceważenie, po prostu brak czasu.

A że zakręcona jestem jak słoik ogórków to mam nawet dowód.
Tak wróciłam dziś z nocki:


34 komentarze:

  1. Ha, wyczułam Cię po sygnale dźwiękowym!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pantofelki całkiem, całkiem, jak u filmowej Pięknej:)

      Usuń
    2. chyba u Bestii takie trepy;D

      Usuń
  2. Dużo się dzieje. Ale to chyba dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, dobrze;D
      ale doba mogłaby być dłuższa;D

      Usuń
  3. Miśka, ale z Ciebie żywioł i dusza towarzystwa!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee, skapciałąm ;D
      ale nabieram wiatru w żagle;D

      Usuń
  4. :) to niech nie zarasta bardziej ,choc zawilce ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mam różne postanowienia, może i będę pisać co 4 dni;D

      Usuń
  5. Dzieje się!
    I pozytywnie bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne rzeczy się dzieją, trzeba umieć cieszyć się tym, co można i nie przejmować tymi, na które nie ma się wpływu;D

      Usuń
  6. Czas szybko leci :-)))
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu, czas płynie, a my ciągle młode;D
      Ściskam;D

      Usuń
  7. Mnie czasem o dowód proszą a mam 32 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio ktoś dał 13 lat mniej:D
      Fajne uczucie;D
      Ale wierzę, że jak się ma 20 to niefajnie jak odejmują aż tak;D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. zaszalałam i zabrałam chłopaków na ołatny plac zabaw - hałas taki, ze zwariować można.
      W dodatku dwoje dzieci obchodziło urodziny, więc były dodatkowe atrakcje.
      Nie chciałabym pracować w takim miejscu;D

      aaa, Pysia opowiadała , że chcieli opłatę za Majkę!Miała wtedy 3 miesiące! Pysia się wkurzała, że to chyba opłata za tlen!

      Usuń
    2. to przesada durna jest!

      Usuń
  9. Misiu, piszesz, ze ciagle sie cos dzieje. To bardzo dobrze:) Ciesz sie z tego! Ciesz sie kazda dobra chwila, bo zycie tak pedzi. Nigdy nie wiadomo, co bedzie jutro, pojutrze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy dziecko me bylo noworodkiem pojechalam na poczte w dwoch roznych butach. Zorientowalam sie dopiero gdy na marmurowej posadzce jednemu stukal obcas, a drugiemu nie. :P

    Powodzenia dla pilkarza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD
      mój tato tak wróćił z wesela, ale on miał inne wytłumaczenie:p

      Usuń
    2. Ciekawe, czy ludzi myśleli, że to nowa moda?:D

      Usuń
  11. Misia,to dobrze,ze tyle sie dzieje:)))
    Napisz jak sie Grzesiowi podobalo na treningu
    :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Miśka zabij mnie ale za cholere nie wiem, co jest nie tak z tymi butami ???? dla mnie są okey )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre do chodzenia w pracy, ale jednak przebieram na koniec na bardziej normalne;D

      Usuń
  13. Ostatnio szłyśmy zagadane i roześmiane z Młodą, wpadłyśmy na starszego pana a ten powiedział tylko 'ach dzieciaki, uważajcie'. Na dzieciaka ucieszyła się Młoda, ja się rozpoczęłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobnie. Moja blogosfera to już jak tajemniczy ogród, do którego zgubiłam klucze…. Ale może włamię się siłą…? Uściski Misiu i powodzenia piłkarzowi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te buty... ja w takich chodzę w góry, są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)