czwartek, 21 września 2017

Jaskinia Katarzyńska, Punkevni Przepaść Macocha

Malowanie zakończone sukcesem ;D
Wygląda pięknie!

Trzy dni intensywnego zwiedzania Jaskiń Krasnego Stawu -zaowocowały obrazami, które na zawsze mam wyryte w duszy
Zdjęcia nie oddadzą całego piękna, ale może zachęcą do zwiedzania.

Piękny stalagnat -czyli połączony stalagmit i stalaktyt w jaskini Katarzyńskiej.



Góry nad przepaścią Macochy



Widok z wagonika



Widok na przepaść z górnego tarasu...





Wbrew pozorom to nie jest damska toaleta:D


a tutaj tak :D


Widok ze średniego na górny taras

i znów jaskinie z widokami zapierającymi dech w piersiach.
Fantazja przyrody nie zna granic



Niesamowity widok spowodowany odbiciem stropu w tafli wody



Jak stado nietoperzy;D




Jeszcze kilkadziesiąt lat i będzie stalagnat...



skrzydło anioła...



jak wędrówki po księżycu...




Zolinka;D:D

Wyjście z jaskini , wprost na przepaść Macochy - wrażenie nie do opisania.
Chętnie bym tam wróciła!




Powrót łodziami




jak wieża Babel....




Adrszpaskie skalne miasto



 Słonie...


cała rodzina;D





w drodze na spływ tratwami po jeziorze ukrytym w skałach..(jedyne takie)
Nigdy nie zamarza ...
...bo spuszczają wodę - wiadomości z pierwsze ręki -od flisaków;P


ilość topielców w danym dniu







wodospad...czasem bywa;D


Miało padać, a jednak pogoda dopisała.Choć wycieczki nie należą do najtańszych to polecam, bo naprawdę warto.;D

45 komentarzy:

  1. Pięęęęknie!
    W skalnym byłam, więc uruchomiłaś moje wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skalnym była moja najstarsza córka na wycieczce szkolnej w liceum i już wtedy chciałam to zobaczyć.Ale to, co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze wyobrażenia;D

      Usuń
  2. Misia, no wreszcie cos nt.wycieczki. Wierze, ze bylo cudnie:) Piękne miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  3. odważne jesteście, ja bym dobrowolnie nie wlazła do żadnej jaskini, aaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka, tam jest tak pięknie (bylam), ze wlazlabys!

      Usuń
    2. Klarko kochana, weszłabyś;D
      W jaskini Katarzyńskiej są koncerty -jak nam puścili muzę z piratów z Karaibów,to miałam ciary;D

      Usuń
  4. no ja bym miałą materiał na 100 postów :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo nie pisałam, to trzeba było z grubej rury;D

      Usuń
    2. no w sumie, blogerki som różne:)))

      Usuń
    3. kochana, gdyby Ciebie zabrakło, to byłby koniec świata;D

      Usuń
  5. Super!
    Ale co z tymi topielcami? Specjalnie tam jada aby sie utopic w pieknych okolicznosciach czy wypadki? Bo to mnie zniechecilo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flisacy cały czas żartowali.Ja zapamiętałam, żeby w razie wywrotki ci, co potrafią pływać skakali na lewo, a ci, co nie, na prawo;D
      Żeby sobie nie przeszkadzać;D
      Oczywiście na koniec "chybotali" łodzią -były piski;D
      ( Pysia opowiadała, że właśnie po tym rejsie wymiotowała)

      Usuń
  6. Piękne miejsce, Wspaniała wycieczka. Super... aż chce się tam być.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miesiąc,lub dwa wcześniej planowaliśmy.
      Ja aż bałam się cieszyć,bo wyglądało super.
      Nie da się opisać wrażeń;D
      Też pozdrawiam;D

      Usuń
  7. Przezylam Wieliczke i wiecej pod ziemie nie wejde. Nawet do metra i do piwnicy boje sie wchodzic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieliczka w planach przyszłorocznych!
      Teraz wejdę wszędzie.Tylko do nurkowania i skakania ze spadochronem nigdy mnie nikt nie namówi!

      Usuń
  8. Fantastycznie!
    Dziękuję za te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzież to ciebie zaniosło ??
    Ale extra wycieczka i co za widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miśka!!! Ale tam pięknie! Narobiłaś mi apetytu na następne wojaże! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Twoje wspomnienia bogatsze, ale..mam jeszcze mnóstwo życia przed sobą i wiele, wiele planów!;D

      Usuń
  11. No nieźle, zapomniałam po wyjściu z toalety o luknięciu na komputer i przegapiłam prawie zdjęcie WC!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym prawie wlazła do "pani" czyli męskiej;D:D

      Usuń
  12. Kochana!
    Pięknie, aż chciało by się tam teraz być:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie mało,
      Ale miło,w chłodne dni,przy herbatce,wracać do tamtych chwil😁
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Pięknie...
    A to dopiero początek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowanie też jest super.
      Marzenia się spełniają

      Usuń
  14. No to nastepna wyprawa do mnie--zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie,ale to raczej nie do spełnienia,buuu

      Usuń
    2. Dlaczego? Marzenia sa po to aby je spelniac, prawda?
      A loty do nas tanieja.

      Usuń
    3. sprawdzałam już bilety;D
      :**

      Usuń
  15. Cudna wycieczka Misiu, uwielbiam groty, to jest niesamowite jak natura rzezbi takie cudenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój kolejny pierwszy raz;D
      I już wiem, że lubię takie klimaty.
      Przezornie miałam kurtkę,więc nie przeraziła mnie różnica temperatur, a to, co zobaczyłam to wygląda o wiele piękniej niż na najpiękniejszym zdjęciu;d

      Usuń
  16. widoki piękne ale ja już wiem, że nie dla mnie jaskinie już ...nie wejdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież dla Ciebie niema nic strasznego:D
      A jaskinie przytulne!i ...romantyczne;D

      Usuń
  17. Aż miło oglądać.
    W tych toaletach to masz jakiś rozumny wybór, a na Węgrzech na drzwiach bez rysunku było napisane
    Noi i Ferfi
    I bądź tu mądry(a)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, przychodzi taki czas, że ma się w nosie znaczki;D

      Usuń
  18. O i to są włąściwe wymiary jaskiń. My w tym roku po 15 latach odwiedziliśmy na nowo Bielską, ale pożałowaliśmy 10 euro na fotografowanie. Skalne Miasto jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne jaskinie, dziekuje za mozliwosc zwiedzenia :) A ze czlowiek cale zycie sie uczy, to sie nauczylam, ze stalagnat nazywa sie stalagnat! Stara jestem, a nie wiedzialam :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)