wtorek, 16 października 2018

wychowanie...

Nie uznaję bezstresowego wychowania.
Wiem, że dziecko czuje się bezpieczne, gdy są jakieś "ramy"
Owszem, granice się przesuwa;D
 Starsza często wypomina, że młodsza miała "lżej"
Grzesiu zaskakuje - w tym tygodniu sam wypisał (i powiesił na lodówce) taka karteczkę!


W tym tygodniu będziemy uzupełniać pozycje;D

P.S. Grzesiu pisał sam, nie poprawiam błędów -poczekam, aż sam zauważy.
Majtki i skarpetki zmienia codziennie, resztę rzeczy sprawdzam, czasem nie trzeba prać po jednym dniu ;D

35 komentarzy:

  1. Brawo Grześ! Świetny chłopak z niego :)
    Bądź dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, choć czasem się boję, czy nie za bardzo na niego chucham -wiadomo , najmłodszy

      Usuń
  2. fajny chłopczyk i fajny gość z niego wyrośnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe, po kim ta ortogfrafia:ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ortografię w ogóle nie patrzę😁Grześ- uczeń 1 !!! klasy sam napisał!!! Czad !!! Dzieci dopiero poznają pierwsze literki !!! Brawo - ocena 6!!!

      Usuń
    2. Już się zastanawiałam,czy wymuszonego nie czyta😁😁😁😁

      Usuń
    3. no musi czyta!!

      na nim uczy się czytać i pisać, jak nic!

      Usuń
    4. o tym samym pomyślałam;D
      hehe

      Usuń
  4. Dla mnie bezstresowe wychowanie,to brak wychowania albo zaniedbywanie dziecka,ale ja przecież babcia jestem.Grzesio powinien być wzorem dla tych bezstresowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem babcią -wnuka traktuję tak samo.Czasem się zastanawiam, czy (ze względu na Grzesia) typowe babciowanie mnie omija?;D

      Usuń
  5. Fajnie! Sama pamiętam, że bardzo chciałam miec jakieś obowiazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woli mieć obowiązki, niż rysować szlaczki!

      Usuń
    2. No właśnie, bo po cholerę dzieciakowi , który umie pisać i czytać szlaczki? Nowa podstawa programowa moim zdaniem uwstecznia dzieci

      Usuń
    3. Potrzebne szlaczki -bardzo wyrabiają rękę.Ja już widzę, że zgrabniejsze te literki mu wychodzą.
      Pani w przedszkolu powiedziała, że pomocne sa też klocki lego, bo paluszki ćwiczą i Grzesiu zapytał, czy on może dostać taką pomoc? Najlepiej lego star wars!!;D

      Usuń
  6. Ramy to podstawa. Rośnie mądry Młody Człowiek. Sam wie, że trzeba od siebie wymagać, '...nawet, jeśli inni nie wymagają...', że tak klasykiem pojadę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Miska, a nie myslalas o przeniesieniu go do drugiej klasy?Przeciez on sie nudzi w szkole rysujac glupie szlaczki i piszac rzedy literek, ktore zna od lat.Mysle, ze i druga klasa bylaby ponizej jego wiadomosci i umiejetnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem o czym pisze, bo bylam wlasnie takim dzieckiem w pierwszej klasie.Stalam w kacie bo zamiast pisac "laseczki" , na lekcji pisalam list do babci.Za kare wyrzucano mnie za drzwi.Dopiero przez dojscie do Ministerstwa Oswiaty ( to bylo PRL wczesne) przeniesli mnie do drugiej klasy .

      Usuń
    2. Moja córka też była takim dzieckiem (słownictwo, umiejętności manualne, ruchowe- nadzwyczajne). Została w pierwszej klasie i szła normalnym tokiem edukacyjnym. W tym czasie rozwijaliśmy jej pasje. Dzisiaj na urlopie zdrowotnym, na studiach, zarabia kasę jako grafik, bo grafika ( klasyczna, nie komputerowa) jest jej pasją. Umiejętności szkolne to jedno, a te, które Grześ zdobędzie niejako obok, dadzą Mu satysfakcję i... kasę w przyszłości. Jak kiedyś będziesz w P. Misiu, pojedź do Plazzy, tam w pewnej sieciowej kawiarni na S, na ścianie 'rośnie drzewo'. Taka pasja urodziła się w wieku, w którym dzisiaj jest Grześ.

      Usuń
    3. Nie, Grześ emocjonalnie nie był gotowy.
      Teraz tym bardziej mu nie będę mieszać.
      Dreamu! Będę się rozglądać;D Gratuluję Młodej;*

      Usuń
  8. :)
    I na tym polega wychowanie, że choć dajemy dużo swobody i własnej przestrzeni, to uczymy i pilnujemy przestrzegania ustalonych zasad. Czym skorupka nasiąknie, i takie tam ;) ale to działa.
    Brawo dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biegiem lat się uginam:D Ramy poszerzam;D Mięknę, negocjuję...
      Ale ogólnie się trzymam;D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;D
      Znasz go osobiście, więc tym bardziej mi miło;D

      Usuń
  10. Elegancko! Może zgapimy taką listę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. When I initially commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a remark is added I get 4 emails with the identical comment. Is there any means you'll be able to take away me from that service? Thanks! online gambling

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)