wtorek, 31 grudnia 2019

Sylwester

Mija kolejny rok.
Chciałoby się napisać dobry rok, ale czy do końca?
Czy mogę być spokojna i szczęśliwa, gdy widzę, co się dzieje? Jaka przyszłość czeka nasze dzieci?
Oby w naszym kraju było lepiej, bo zdaje się, ze sięgamy dna;((


W niedzielę ruszyliśmy do Sopotu.
Auto zapakowane po dach, bo kupiłam Tomkowi materac z łusek gryki , który zajmował masę miejsca ( polecam wszystkim, którzy mają problemy z kręgosłupem, jesteśmy zachwyceni)
Ciuchy, prezenty, a na tylnej kanapie nafaszerowanego psa .
Tylko po tabletce Mila nie wymiotuje.

W połowie drogi relax :D
Spotkanie z Marzycielką .Dobre chwile; D

Reszta droga do domu minęła ekspresowo, poza ostatnim kwadransem, który trwał..godzinę!!
Takie korki;(

Wczoraj poszliśmy na spacer.
Miałam w końcu zobaczyć sztorm!
Wiało jak diabli!
Założyłam bieliznę termiczną, czapkę (!!!tak! Ja!!) rękawice
i co?
Wiało w stronę morza!!! To jakieś oszustwo!



Co do Mili, to jasna sprawa.od początku były ustalenia.
Pies dostaje suchą karmę.Dobrą, ale tylko taką.
I pies nie wchodzi na kanapę.Ma swoje miejsce.
Oczywiście zgodziłam się  :D

I co?
Pies śpi z nami.Wyrzucam ją, a ona po chwili włazi z powrotem.
tylko sucha karma?
jasne..
Tylko, że pan jeszcze gotuje pieskowi serduszka (cwaniara wyjada serca, a na podłogę wypluwa kulki karmy!)



Sylwestra spędzamy tak, jak lubimy -  z sobą ;D
Grzesiu przekomarza się z Tomkiem (wczoraj powiedział Tomkowi, że w naszym małżeństwie to ja jestem samicą alfa, bo jestem starsza;DD)

oglądamy ulubione filmy

wypełniamy zadania ślubne  (jeszcze o tym nie pisałam , napisze w Nowym Roku:D)

Życzę Wam , żeby ten Nowy Rok obfitował w dobre chwile.
Bądźcie zdrowi, szczęśliwi, zadowoleni.
I wyślijcie wagony mocy dla mojej przyjaciółki, bardzo tego potrzebujemy.





21 komentarzy:

  1. Misiu! Zdrowia, szczęścia i miłości na cały Nowy Rok! I kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiu dla Was wszystkich dobrego roku. Dużo miłości...❤
    Dziękuję za odwiedziny, cudny czas! Cudnie, że mam Ciebie ( w sumie Was 😜).
    Moce ( i nie tylko płyną) ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiu samych wspaniałości w 2020 roku dla Ciebie i Twojej rodziny😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto powiedział, że musi wiać od morza?🤣
    Kochanie przeczytaj swoje wpisy sprzed kilku lat. TO BYŁ DOBRY ROK. Nie masz wpływu na innych, walcz o siebie i swoich. Dla Was najlepszości💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że mąż mi to załatwi;D:D
      Jak wyszłam z Milą na spacer to tak wiało, że byłam pewna, że bałwany na dwa metry będą, a tu morze takie cichutkie jak ja;D

      Dla mnie to był cudowny rok, nie mam większych marzeń.
      Ale słyszę(bo od dawna nie patrzę)że telewizja manipuluje, kłamie i ogłupia(naprawdę kultura to teraz Zenek Martyniuk???)że szkolnictwo siada (jak długo od nauczycieli będziemy wymagać, żeby nauczali, bo to ich misja??)służba zdrowia...itd
      gdzie zmierzamy?Nie chcę emigrować:(

      Usuń
  5. Ale może jednak nie tak tłuści, jak posiadaczka tego imponujących rozmiarów tyłeczka:)
    W nowym roku chcę wziąć z Was przykład - chodzi o te zadania ślubne. Tylko najpierw trza ten ślub...No i żeby mieć z kim go wziąć.
    W każdym razie dla Waszej miłej Rodzinki Najlepsze Życzenia!
    Moce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boszszszszszszsz.... jak stołek nie da rady. Doopki, które/którzy mnie otaczają są dużo większe, ale postaram się:)
    Oby Wam się szczęściło jak najbardziej, a wiatr wiał w stronę, w którą sobie życzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miska---zdrowia i spelnienia marzen w 2020 roku calej rodzince!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiu, dużo zdrowia i miłości na ten i kolejne lata!
    A do zdjęcia morza to aż się uśmiechnęłam 😉😀
    😘

    OdpowiedzUsuń
  10. padłam z powodu stołka i psa)))))
    Miśka i ja powtórzę za Jaskółką - niech Ci zawsze wiatr wieje w którą chcesz stronę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego dla Was ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani, raz jeszcze dziękuję ♥️

    OdpowiedzUsuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)