środa, 20 maja 2020

korzystamy z odmrożenia

Jak tylko usłyszeliśmy, że fryzjerzy zaczną pracę mąż kazał mi dzwonić i się umawiać (od spraw telefonicznych jestem ja, no chyba, że chodzi o reklamacje:D)
Nie wpadłam na to, żeby dzwonić wcześniej, byłam pewna, że skoro nie pracują, to nikt nie odbierze telefonu.
A tu niespodzianka, nie dość, że ktoś odebrał, to jeszcze...z trudem wcisnęli nas na na dziś na 12.40;D
(na szczęście mam wolne za sobotę)

Grzesiu polubił czytanie.To inwestycja w przyszłość, ale ostatnio stwierdziłam, że bezsensowne jest kupowanie książek, skoro jedną łyka w dzień!


Przedtem "połknął" biuro detektywistyczne Lessiego i Mai

Ktoś wie, co jest w podobnym stylu?

Raczej nie podrzucę mu Pollyanny, Emilki , Małej księżniczki  :D
Na przygody Tomka Wilmowskiego też raczej za młody.



30 komentarzy:

  1. Od tej samej serii moj wnuczek Lachey zaczal zachlannie czytac.W oryginale to jest "Diary of the wimpy kid"U nas jest bardzo duzo podobnych serii ksiazek. Kupilam mu juz chyba 5 albo wiecej.Tych tez jest wiecej, 12 .Nie mam pojecia , ktore sa przetlumaczone na polski, ale autorem chyba 3 serii jest Andy Griffits.Poszukaj moze tego autora.Jedna taka seria to "13-pietrowy dom na drzewie" -albo jakos tak, tego jest 8 albo 9 tomow.Jest tez "Wspanialy swiat Toma Gatesa" ,autor to Liz Pichon--tego jest chyba okolo 15 tomow.Szukaj autora .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, poszukam;D
      Wolę, że siedzi w książkach, niż przy kompie.

      Usuń
  2. A ja myślałam, że odmrażasz zamrażarkę i Tomek będzie dwa dni gotował 😛🤣
    Ja już po fryzjerze i zapisałam się na następną wizytę bo terminy schodzą jak ciepłe bułki 🤣 ws książek napiszę do koleżanki z biblioteki może coś poleci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga!Termin na kolejną wizytę już zaklepałam i dobrze;D
      Przekonałam się, że bez fryzjera ciężko!
      I nawet męża mam przystojniejszego;D
      A pani fryzjerka powiedziała, że wcale nieźle go ogoliłam!;D:D

      Usuń
  3. Nie wiem ile Twój synek ma lat, ale może Harry Potter. Mój syn uwielbiał. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sierpniu kończy 9
      Zastanawiałam się,ale oglądał film,więc nie sądzę, żeby chciał czytać.
      Ale dzięki;D pozdrawiam

      Usuń
    2. Mysle, ze Harry Potter jeszcze za ciezki dla niego.To zupelnie inny typ lektury niz to, co czyta.

      Usuń
  4. Ja jako dziecko uwielbiałam serie kilkudziesięciu książek: Przygody trzech detektywów. Może Grzesiowi też sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam też serię książek: Szkoła przy cmętarzu, ale to chyba dla trochę starszych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jeszcze książki z serii: Gęsia skórka. Też je bardzo chętnie czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, spisałam tytuły i polecę do biblioteki.U nas można wypożyczać, o ile się wie, co się chce;D

      Usuń
  7. Marta Guzowska "Detektywi z Tajemniczej 5", seria 5 tomów, 5.wyszedł niedawno, pisze się kolejny

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze "Koszmarny Karolek", a moi synowie zaczytywali się w "Felix, Net i Nika", ale nie pamiętam, czy już nie byli wtedy trochę starsi (bo teraz to dorosłe chłopy są)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, przypomnialo mi sie jeszcze cos--jak starsi wnukowie mieszkali w Polsce czytali ksiazki o Mikolajku i "Magiczne drzewo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o "Magicznym drzewie" -oglądałam chyba trzy części.Już nawet kiedyś brałam udział w licytacji, ale ..przegrałam;/

      Usuń
    2. Bardzo polecam Magiczne drzewo. Też mam syna 9 lat w sierpniu. Bardzo lubił. Warto czytać części po kolei. Sprawdź proszę w bibliotece.

      Usuń
    3. magiczne drzewo oglądaliśmy;D
      Nie za bardzo chce jeszcze czytać.

      Usuń
  10. Mój Trzeci też szybko połknął Cwaniaczka, w podobnym tonie polecamy "Tomka Łebskiego" , "13 piętrowy domek na drzewie" - wszystkie części, oprócz tego "Kuba i Amelia", "Pożyczalscy", "Kroniki Archeo". Podejrzewam, że serię Magiczne Drzewo też juz macie za sobą? Trzeci czytał to dniami i nocami, aż nie skończył, nawet w drodze na treningi 😄 U nas Lasse i Maja akurat się nie przyjął u Trzeciego (który wiekowo, nie wiem czy pamiętasz, jest taki jak Grześ) ale lubi je z kolei mój siedmioletni Czwarty. Mamy 4 własne tomy,i już czaję w bibliotece kolejne. Niech żyją zaczytane dzieciaki! 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem fenomenu cwaniaczka -zwłaszcza po tym, jak Grześ mi czasem przychodzi czytać co "fajniejsze"kawałki.
      Ale najważniejsze, że chce czytać;D
      dzięki

      Usuń
  11. Hahaha Tytuł dałaś intrygujący, ciekawiło mnie i jakie odmrożenie chodzi. :D Ja jeszcze się wstrzymuję od pójścia do fryzjera, bo jednak u mnie w mieście dużo chorych. Sama se jakoś grzywę przytnę. :D Nie wiem, jaką książkę polecić dziecku, ale miło mi przeczytać, że tak kocha czytać. Pozdrawiam i życzę dużo radości. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam że już skomentowałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktos zapomnial o tlumaczu!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupowanie książek zawsze ma sens, ale najlepsza zabawa jest wtedy, gdy to dzieciak buszuje po księgarni. co do lektur nie podpowiem, bo mój syn ma już 36 lat, a czytać sam nie lubił(znosił tylko ten moment, gdy miał czytane.Lenistwo pozostało mu do dziś). Buziaki dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kupowaniu książek zawsze ograniczało mnie tylko ...miejsce;D
      u ściski;D

      Usuń
    2. A mnie odleglosc ( czyli czekanie tygodniami az dotra do mnie).A teraz sa ebooki i juz mnie nic nie ogranicza!!

      Usuń
    3. ebooki są super, ale jakoś ciągle wolę papierowe;D

      Usuń

komentarze karmią blogera;D

Cieszy każdy komentarz (bez hejtu)